Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av julimamma - 12 oktober 2010 23:45

Idag så var vi och träffade dom andra mammorna och barnen det var riktigt trevligt faktiskt, satt där ett tag och pratade och hade det bra.. Sen gick jag till älsk jobb en stund och då vaknade Tiffa och då matade jag hennes sen gick vi vidare till Ica och köpte lite fika sen gick jag tillbaka till älsk jobb och satt där en stund sen fick jag passa Poker en stund (Robins systers hund).. Sen matade jag även Tiffa igen och sen gick vi hem och då la jag henne i hennes säng så hon fick sova middag sen vaknade hon vid kl 19 och då gjorde vi ordning våran mat.. Efter maten så badade älsk med Tiffa sen tog jag henne och la för kvällen och hon somnade utan problem.. När hon väl sov då började jag plocka ner tvätten som var torr och sen la jag in det i skåp och lådor, och tog kattlådan med, bädda rent på Tiffas skötbord och sen hjälptes jag och älsk åt med att packa ner porslin ifrån köket eftersom anticemex kommer på torsdag förmiddag och då ville dom att alla skåpen ska vara tomma.. Så det blev 5st kartonger och då är inte riktigt alla skåpen tomma heller, har några skåp kvar och tömma.. Jaja, ska ta och göra mig klar för sängen ska upp kl 7,00 imorgon ska väcka brorsan som sover här i natt.. Jag ska till sjukhuset i Västerås sen ska även Tiffa till sjukhuset med bara 2timmar efter mig så vi kommer vara kvar där emellan men det ska gå bra.. Ha det bra!

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards