Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg under december 2011

Av julimamma - 31 december 2011 20:14

ääääääägott ny rttå             o-o-o,,,v vx xxmmvsse..öö-ö-,,,, bnnn,,,,,--o-o,öoooäo 
// Tiffany (17månader & 14dagar)

Av julimamma - 31 december 2011 19:46

Vaknade kl 9:45 idag och så fick Tiffany sin välling och jag åt lite frukost. Så tog jag en varmdusch sen åkte jag, Tiffany, mamma, pappa och brorsan till Ica maxi och sen till gravarna. Sen åkte vi hem och när vi kom hem så åt jag och Tiffany mellis och sen sov vi middag en stund ca 2timmar. När vi vakna och kom ner så var "R" här med och sen åt vi mat och nu tar vi de lugnt. Tiffany har nyss vaknat igen för hon fick sova en stund nu så hon får vara lite vaken längre idag eftersom de är nyår idag. Kommer inte på så mycket mer och skriva nu. Ha de bra!

GOTT NYTT ÅR TILL ER ALLA, HA EN BRA KVÄLL!! =)
snart är år 2011 över och så är de snart 2012!!
 

Av julimamma - 31 december 2011 02:50

 
Tiffany hade fått välling och sova för natten fick hon ligga i famnen en stund!! Älskar dig!! <3
 

Av julimamma - 30 december 2011 22:32

Imorse så åt jag frukost och Tiffany fick sin välling sen ville Tiffany gå runt hela tiden och så fick hon leka en stund. Så under eftermiddagen så kom min mamma och hämtade oss och vi åkte hem till dom en stund under dagen och sen åkte vi till en bekant till mamma och var där ett par timmar. Sen åkte vi hem och tog de lugnt och Tiffany somnade vid kl 20:30 och somnade utan några större problem. Just nu sitter jag vid datan och tar de lugnt och njuter av kvällen. Kommer inte på så mycket mer och skriva ikväll. Ha de bra!
 

Av julimamma - 30 december 2011 12:21

Detta är en video på när Tiffany går i sin gåsele som vi har fått låna av sjukgymnasten. Så testade vi även och ha skor på henne med och ni ser ju på videon hur de går för Tiffany. Hon har verkligen blivit jätte duktig på och gå i selen och när man håller i händerna på henne. Denna video är i från dne 28december 2011. (Då är Tiffany 17månader och 11dagar.)
Jag älskar dig Tiffany.
 

Av julimamma - 30 december 2011 01:55

Har inte kommit i säng än, har fått jätte ont i magen igen så jag har druckit avslagen cola och de har blivit bättre i magen. Så jag hoppas jag kan gå och lägga mig strax jag med som "R" och Tiffany redan gör. Men iallafall så har jag kollat på film och hållt tummarna att magen skulle lugna ner sig någon gång som den verkar ha gjort nu för stunden iallafall. Så får vi se om jag kan somna direkt eller om jag kommer ligga i sängen och vända på mig hela tiden som vanligt dels för att "R" snarkar så mycket och högt. Jaja, kommer inte på så mycket mer och skriva nu. GOD NATT =)

Av julimamma - 29 december 2011 21:50

Idag så har "R" jobbat och jag har varit hemma med den busiga Tiffany. Hon har verkligen börja göra en del bus varje dag och försöker göra saker som hon inte får göra tex. gå till kattmat & kattlådan. Men idag lyckades hon riva sönder ett reklamblad i vardagsrummet så de var bara ocH plocka upp och se glad ut. Haha! Att hon kan vara så snabb och gömma sig och göra sina rakartugg hon med, Hehe! Annars under dagen har de varit mycket lek och bus, så vill Tiffany gärna gå mycket med. Efter maten idag så fick jag jätte ont i magen så "R" var snäll och köpte cola så nu under kvällen har jag druckit avslagen cola och så tog jag en samarin med. Så fick Tiffany bada en stund ikväll med och de tyckte hon var jätte roligt, för hon älskar och bada nämligen, sen fick hon sova för natten. Jag ska strax ta en dusch sen ska jag kolla på film och lägga mig skapligt. Kommer inte på så mycket mer och skriva ikväll. Ha de bra!! =)
 

Av julimamma - 28 december 2011 23:01

Under dagen så tog jag bort alla julsakerna och julgranen så det ända som är kvar är julgardinerna i vardagsrummet, köket och Tiffanys rum. Men dom får sitta antigen till imorgon eller till efter nyår, vi får se hur de blir. Tiffany somnade vid kl 20, för natten och så somnade jag på soffan med vid kl 20:30 och vaknade 22:45. Oj! Tänkte kolla lite på internet och sen ska jag ta en dusch och lägga mig i sängen och sova istället, är jätte trött. Kommer inte på så mycket mer och skriva ikväll. Ha de bra!
 

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards