Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Direktlänk till inlägg 15 november 2010

Måndag den 15november 2010.. (Göteborg)

Av julimamma - 15 november 2010 12:46

Idag så vägde dom Tiffany och hon vägde 4470gram, hon är verkligen bara skinn och ben just nu man ser revbena jätte tydligt med.. Det är skrämande och se sitt eget barn vara så small, det är knappt att man vill klappa henne längre.. Hon ska få en påse blod igen för hon behöver mer röda blodgruppar, sen nu ska hon få sin vanliga mat igen så hon kan komma upp i vikt igen.. Får se hur det kommer gå denna vecka med Tiffany.. Kommer inte på så mycket och skriva just nu, skriver kanske mer ikväll får se.. Ha det bra! 


Senare..
Har räknat ut att på 5dagar så har Tiffany gått ner 160gram från 4630gram till 4470gram.. Hur kan sköterskorna låta det gå så långt, dom borde ju märkt det tidigare men dom verkar inte bry sig.. *FAN VAD FÖRBANNAD JAG ÄR*.. Nu är det kväll och Tiffany har sovit hela dagen och hon har fått en påse blod men det verkade inte göra så stor skillnad som sköterskorna hade hoppas på.. Annars har det inte hänt så mycket resten av dagen faktiskt.. Det kommer en bild på Tiffany hur hon har det just nu på sjukhuset..
  
Tiffany ligger och håller i sin nalle i armen och örat när hon sover..   

 
 
Ingen bild

Anna

15 november 2010 20:18

Men åh sötisen då! KRamar nallen lite. Så skönt när man ser att dem har nått som dem känner sig trygga med =)
Du ska se att vikten ökar igen när hon fått tillbaka krafterna igen å sin vanliga mat. Kram Anna

 
Ingen bild

Emma

17 november 2010 09:09

Hej! Hoppas att allt blir lugnt nu så lill skruttan får gå upp i vikt igen så ni får komma hem igen snart. Tänker på er, kramar Emma

 
Ingen bild

Kusin Sandra

21 november 2010 00:54

Hoppas verkligen hon blir bättre snart inte kul att se sin dotter så smal lider me er sänder massa styrkekramar till er tänker på er. kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av julimamma - 1 juli 2013 11:26

Det blev inge junibebis för våran del, den har de bra i magen men vi har fått åkt in flera gånger redan till förlossningen och under helgen blev jag inlagd med men ingen bebis än. Vi får tydligen 2st julibarn istället den kanske inte ville komma i sl...

Av julimamma - 30 juni 2013 07:08

Vilken låång natt de har varit men har iaf fått sovit ca 4timmar i natt bättre än inget iallafall och så har jag haft en del värk i magen med. Har nyss ätit lite men samtidigt mår jag illa. Skriver mer sen....

Av julimamma - 30 juni 2013 00:29

Det är lördag och under natten sov jag inte mycket. Under dagen har jag haft en del värkar och varit helt slut eftersom jag inte sov så mycket under natten. Vi var och handla och när vi skulle hem så var Tiffany trött och lite gnällig. Så visade hon ...

Av julimamma - 28 juni 2013 23:45

Under dagen har jag, mamma och Tiffany varit ute på promenad sen tog vi de lugnt en stund och fikade lite och Tiffany "målade" med vanligt vatten på en träsoffa. Hon ville hjälpa sin morfar och måla altanräket men hon fick hålla sig till vanligt vatt...

Av julimamma - 28 juni 2013 13:06

Fick sovmorgon idag verkligen till kl 11:30 för då vaknade Tiffany så gick vi upp och åt frukost och sen kom mamma in och hjälpte mig med och sätta igång en maskin med tvätt sen satte jag igång diskmaskin med. Under natten har jag haft kraftigare vär...

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards