Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 1 juli 2010

Av julimamma - 1 juli 2010 16:04

Så fick jag veta att jag är gravid: Var hos barnmorskan och skulle prata om annat prevetilmedel eftersom jag hade haft samma p-piller sen jag var 14år ungefär.. Men för att vara säker på att jag inte var gravid skulle jag ta ett grav.test och se men det var för att jag inte hade haft min mens sen i höstas.. Så den 27januari 2010 fick vi veta att jag var gravid, men vi hade ingen aning om hur många veckor jag hade gått.. Så det blev ultraljud veckan efter och det visade sig att jag var i vecka 17..



Det bästa med att vara gravid: Det är mysigt och känna sparkarna i början så ser man hur magen växer med..  


 

Det sämsta med att vara gravid: Ha foglossningar, svullna fötter och händer och att man får även sömnlösa nätter ibland för att man springer på toaletten ofta. 

 

Mina föräldrar och vänner reagerade: Mina föräldrar tyckte var väldigt nära min abort som jag hade bara gjort några månader innan.. Men att det var upp till oss och bestämma detta, och att dom skulle stötta oss vilket vi än valde.. Mina vänner tror jag blev glada för våran skull och önskad oss lycka till hur vi än bestämde oss för att göra..



Så reagerade min partner: Han hade börja misstänka att jag kanske var gravid, men tänkte inte mer på det eftersom jag åt mina p-piller.. Men när han var med till barnmorskan och fick veta att jag var gravid så vart han jätte chockad eftersom det inte ens var planerat.. Det vart inte dirket så mycket diskution just då mellan oss fören på kvällen för då hade den värsta chocken lagt sig.. Men nu är han jätte glad över att vi ska ha barn vilken dag som helst..
 
( Köpte ett eget grav.test och visade positivt.. )

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards