Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 21 januari 2011

Av julimamma - 21 januari 2011 22:38

Idag så skulle vi gå till Tattoo och boka en tid för min tatuering men han hade en tid redan idag eftersom någon annan hade avboka sin tid, annars hade han ingen tid fören i mars.. Så han sa att det skulle inte ta så lång tid och göra den heller så Robin kunde gå till jobbet och Tiffany var med mig på Tattoo och hon låg i sin vagn och skrattade massor och pratade med sin gossnutte.. Efter 25minuter ungefär då var den klar och jag är jätte nöjd och det kändes inte specielllt mycket heller funderar på om jag ska göra en till lite senare men ska bara komma på vad först.. Annars idag så har jag köpt kläder till mig själv och Tiffany men det blev större storlekar till henne eftersom hon växer massor.. Det är snart dags och börja rensa genom hennes kläder igen och se vad hon kan ha och inte ha kvar.. Vi har varit till St olovgården och dukat inför dopet imorgon så slipper vi göra det imorgon och hålla på stressa med det.. Kläningen som Tiffany skulle ha på sig imorgon har posten på något vis lyckas skicka tillbaka där ifrån den kom till samma adress.. SURT!! Så det blev och fixa en ny kläning idag men det var verkligen tur att jag hittade någon för jag var i 3st olika affärer men hittade ingen men i den sista hittade jag en.. Jaja, ska in och duscha nu sen blir det och lägga sig tidigt ikväll så man orkar med dagen imorgon.. Ha det bra..
   
( Tatueringen..                    Kläderna som jag köpte till Tiffany.. )
                               Köpte;  2st body
                                          1par byxor
                                          2st kläningar
                                          1 tröja
                                          1 hårband

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards