Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av julimamma - 2 februari 2011 22:08

Om ni undar vad som har hänt så är det ingenting mellan mig och älsk, det är något helt annat men vad tänker jag verkligen inte tala om det är PRIVAT!!
Idag hade vi en tid i Västerås hos psykologen och det gick jätte bra ska inte träffa henne igen fören Tiffany är ca 1år efter sommaren iallafall.. Det gick jätte bra och Tiffany låg mest på filten och fundera på vad det var för konstig typ.. Väl hemma igen så var det dags för att mata Tiffany igen och sen ville inte hon sova middag så hon var vaken till kl 13.30 sen sov hon till kl 15.. Då passade jag även på och sova en stund för jag sov inte speciellt bra i natt, sen satte jag igång en maskin med tvätt och plocka ordning hemma.. Så blev det och gå ut på en promenad på stan och sen ner till Willys och handal lite efterrätt till Tiffany.. Jaja, ska kolla runt lite sen ska jag duscha sen sova tidigt ikväll för jag och Tiffany ska gå till Kyrkis imorgon får vi se om det är någonting vi kommer forstsätta med eller inte, får se.. Ha det bra!!


GLÖM INTE FRÅGESTUNDEN SOM HÅLLER PÅ FORTFARANDE!!

Av julimamma - 2 februari 2011 13:45

Försvinn bara ur mina tankar, mår verkligen inte bra.. Tankarna finns med vad jag än gör, i natt fick man inte så mycket sömn heller så man är ganska trött just nu.. Det tur att man har världens snällaste dotter som är så snäll och glad typ hela tiden..Försvinn ur mina tankar, mår verkligen skit... FÖRSVINN UR MINA TANKAR!!!

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards