Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 28 juni 2011

Av julimamma - 28 juni 2011 23:08

Under eftermiddagen var jag, Tiffany & "R" och handla lite kläder till Tiffany och "R" köpte till sig själv med för sitt presentkort.. Sen blev det hem och lägga Tiffany för hon var jätte trött, sen åt hon mat och så åkte vi till malmön och bada en stund även Tiffany med.. Även om jag bada doppade hennes fötter och ben i vattnet så var det inget hon gillade jätte mycket men samtidigt var hon nyfiken på vattnet.. Ska strax sova är jätte trött.. Ha det bra!!

Tiffany efter hon hade badat i sjön..

Köpte kläder idag;

- 1par shorts, storlek 68..(annars blir dom förstora.)
- 1linne, storlek 86/92.. (till senare.)
- 2st pjyams, storlek 74.. (men dom var jätte stora, lagom i höst.)
- 1dress, storlek 74.. (lite stor nu.) 

Av julimamma - 28 juni 2011 12:12

Vaknade vid kl 9, och då vaknade även Tiffany så jag plockade upp henne fixade ordning med gröt och välling till henne.. Sen diskade jag av de och så kom "R" upp och hade inte ens hört att jag hade kört med mixern.. Så åt vi frukost och jag hade även satt igång en maskin tvätt har hängt upp den har satt på en till maskin och har nyss diskat igen.. Under natten har inte min mobil laddat och det verkar vara fel på min laddare för jag hittade en likadan laddare för en stund sen i en låda och testade den.. Så nu laddar min mobil igen så det är bra, får vi se hur länge den laddaren funkar.. Just nu sitter "R" och spelar och Tiffany sover, jag tänkte strax dammsuga av lite och skrua golven igen.. Sen blir det och vänta på Tiffany ska vakna så hon får lite mat sen blir det och gå ut en stund i de fina vädret.. Vi behöver inte åka på någon kontroll idag på sjukhuset, vilket är skönt men "R" behöver åka dit och hämta mer mediciner.. Annars ska vi inte vara på sjukhuset fören vid kl: 15;30 imorgon och då ska vi sova där med.. Jaja, skriver kanske mer ikväll.. Ha de bra!!

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards