Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 27 november 2012

Av julimamma - 27 november 2012 22:22

Saknaden efter dig är jätte stor verkligen, vissa dagar är jobbigare än andra fortfarande men jag tänder ofta ljus för dig och tänker på alla våra fina stunder tillsammans. Så här års känns det lite extra för det är snart jul och det var oftast dom dagarna vi tillbringa med dig och morfar. Glömmer aldrig sista julen med dig det var som vi förstod att det var bland dom sista gångerna vi träffades för vi sa inte mycket alls till varandra. Räckte med att sitta vid din sida och känna din närhet så var jag lugn men det kändes riktigt jobbigt när vi skulle åka hem ville inte alls åka. 

Kommer ihåg än idag när jag tog emot de jobbigaste samtalet den 9januari 2005 på kvällen. Det kommer aldrig att försvinna ur mitt minne men kände på mig redan under dagen att det hade hänt någonting och det var att du fick dina vingar och flög till himlen. Jag saknar dig verkligen jätte mycket och tänker ofta på dig. Vila i frid "mormor"!

  

Av julimamma - 27 november 2012 21:30

Morgonen började vid kl 08:45 sen gjorde vi oss klara för att gå till dagis för vi skulle på utvärderingssamtal om Tiffany så fick hon äta frukost på dagis eftersom hon totalvägra hemma. På samtalet gick det jätte bra och under tiden fick Tiffany leka med sina kompisar sen gick jag hem och åt lite frukost. Men det tog inte lång tid innan den kom upp igen, tråkigt men sant. Jobbigt med detta faktiskt.

När jag hämtade Tiffany så berättade personalen att hon har inte alls varit lika pigg som hon brukar och har helst bara velat sitta i deras knä och då hade dom tagit tempen och den visade 37,7grader och det var precis innan jag hämtade henne. Så det var bara och gå hem och kolla tempen hemma och ge henne alvedon för den visade då 38.7grader sen ville hon sova middag och det fick hon göra och sov ca 2timmar. 
Annars under kvällen har jag och Tiffany kollat på film med Mamma Mu får sår med tecken och sen ville hon borsta tänderna och sova för hon var trött igen. Under kvällen har jag plockat ordning lite och plockat in torr tvätt i skåpen med och tagit de lugnt. Kommer inte på så mycket mer och skriva just nu. Ha de bra!

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards