Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg under augusti 2010

Av julimamma - 9 augusti 2010 21:35

Idag fyller lillebrorsan 16år, GRATTIS!! Hinner inte skriva så mycket ikväll för jag ska ner och duscha sen och iväg och sova hos Tiffany i natt igen.. Imorgon kommer det besök då kommer min faster och min kusin som jag inte har träffat på 3år så det ska bli jätte kul och träffa dom igen.. Dom bor ganska nära Göteborg så då passar dom på och hälsa på oss.. Jaja, ska strax dra så ha det bra!

Av julimamma - 7 augusti 2010 19:28

Har inte kommit åt något dator fören nu för att dom har slippat och lakat golven på Ronald som vi bor i just nu fortfarande.. Har varit i Göteborg i 3veckor nu och under tiden nu som jag inte har skrivit något har de hänt lite saker.. Förra veckan var Tiffanys faster (Anna) här under helgen på besök, jätte trevligt.. Sen så i tisdags så var det dags för Tiffanys operation med och det gick jätte bra och så låg hon på iva (intensivavdelningen) tills i torsdags morse och sen blev hon ner flyttad till 323:an som hon låg på innan.. Idag fick vi ett eget rum igen och det känns jätte skönt så förhoppningsvis får vi komma hem snart igen.. Ikväll ska älsk sova hos Tiffany för nu när vi har eget rum får vi sova med henne och det fick vi även göra några dagar innan operationen.. Första natten jag sov med henne det var som en dröm hon vaknade bara en gång och det var vid klockan 4 och då ville hon ha mat och sen somnade hon om igen.. Så kom sköterskorna in klockan 6 och tog kontroller på henne och då vaknade hon igen och då ville hon inte somna om igen.. Så hon är väldigt lung av sig på nätterna med men vi får se när älsk ska sova där i natt hur det går för hon har mår inte så bra idag.. Hon brukar inte ha några problem och äta alls men idag äter hon inte lika mycket som hon brukar sen är hon dålig i magen med, så hon fick tillbaka sin sond idag för att hon ska få i sig sina mediciner och maten.. Hoppas verkligen på att vi får komma hem snart för det börjar bli drygt och vara här.. VILL HEM IGEN!!

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards