Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Direktlänk till inlägg 23 november 2010

Tisdag den 23november 2010..(Göteborg)

Av julimamma - 23 november 2010 21:29

Vi fick prata med en läkare idag och dom är inte helt säkra på om det är en infektion som Tiffany har fått men för att vara säker så ger dom henne antibiotika redan nu istället för att vänta på svaren på odlingarna.. Under förmiddagen så fick jag ha Tiffany i famnen första gången på bra länge, det var hur mysigt som helst och man verkligen njött av stunden..


Snart är det dags och prata med prästen angående om Tiffanys dop som jag har fixat som ska vara i januari 2011.. Ska bli väldigt mysigt och få ha dop för henne för det är ju ändå en svensktradition med.. Får se vad jag och prästen kommer överrens om då, ska bli så fin stund i kyrkan och ett fint minne tillsammans efter allt hemskt vi är med om.. Får se hur många som kommer på dopet iallafall.. Jaja, kommer inte på så mycket mer och skriva just nu.. Ha det bra!


Senare... ( Klockan: 22:45)
En sköterska ringde mig för en stund sen och talade om att Tiffany blev sämre när dom skulle lägga om tuben i näsan för dom skulle tejpa om den.. Då fick hon ner slem som hon inte kunde få upp sen och då fick dom höja på syrgasen och sen så ser inte hennes blodvärden så bra ut så hon ska få 1-2st påsar med blod under natten.. Så får hon även extra vätska för hon behöver det med så nu har hon fått dropp igen med.. Så under natten så skulle dom dra ner på syrgasen som går för att hon ska bli bra igen helt, håller tummarna nu att det blir bättre.. Vart jätte nervös när dom ringde och talade om det men visst det känns skönt att dom ringde och talade om det iallafall, men så blir man ju klart orolig med samtidigt..

 
 
Ingen bild

linda

23 november 2010 22:02

mys me dop. hade jag bott närmare gbg, hade jag åkt en dag för att hälsa på dig. skönt att du fått sitta me prinsessan en stund i dag, det ger en energi. kram kram

 
Ingen bild

cissi

23 november 2010 22:33

jag kommer komma! :)

julimamma

23 november 2010 22:51

vad roligt! =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av julimamma - 1 juli 2013 11:26

Det blev inge junibebis för våran del, den har de bra i magen men vi har fått åkt in flera gånger redan till förlossningen och under helgen blev jag inlagd med men ingen bebis än. Vi får tydligen 2st julibarn istället den kanske inte ville komma i sl...

Av julimamma - 30 juni 2013 07:08

Vilken låång natt de har varit men har iaf fått sovit ca 4timmar i natt bättre än inget iallafall och så har jag haft en del värk i magen med. Har nyss ätit lite men samtidigt mår jag illa. Skriver mer sen....

Av julimamma - 30 juni 2013 00:29

Det är lördag och under natten sov jag inte mycket. Under dagen har jag haft en del värkar och varit helt slut eftersom jag inte sov så mycket under natten. Vi var och handla och när vi skulle hem så var Tiffany trött och lite gnällig. Så visade hon ...

Av julimamma - 28 juni 2013 23:45

Under dagen har jag, mamma och Tiffany varit ute på promenad sen tog vi de lugnt en stund och fikade lite och Tiffany "målade" med vanligt vatten på en träsoffa. Hon ville hjälpa sin morfar och måla altanräket men hon fick hålla sig till vanligt vatt...

Av julimamma - 28 juni 2013 13:06

Fick sovmorgon idag verkligen till kl 11:30 för då vaknade Tiffany så gick vi upp och åt frukost och sen kom mamma in och hjälpte mig med och sätta igång en maskin med tvätt sen satte jag igång diskmaskin med. Under natten har jag haft kraftigare vär...

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards