Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Direktlänk till inlägg 30 november 2010

Tisdag den 30november 2010.. (Göteborg)

Av julimamma - 30 november 2010 22:37

Idag så tog dom bort respiratorn på eftermiddagen runt kl 16, dom hade precis gjort det när vi kom tillbaka efter vilan.. Vilken lättnad och veta att hon inte behöver den längre för hon har ju ändå haft den i 4veckor så det borde vara en stor lättnad för henne och slippa den nu.. Så nu håller vi verkligen tummarna att hon inte behöver den längre, för nu vill vi verkligen åka hem och få slippa sjukhus ett tag iallafall i Göteborg.. Det känns verkligen som ett stort steg framåt nu när dom tog bort den och under kvällen så mådde hon bra och skötte sig bra också, får se imorgon hur det har gått i natt.. Men om dom skulle behöva sätta dit den igen så kommer dom och ringa så talar dom om det då.. Men det hoppas jag att det inte behövs för nu är det verkligen dags att få komma hem snart.. Igår så vägde dom henne också och sist vägde hon 4320gram och igår vägde hon 4530gram så nu hoppas man verkligen på att hon fortsätter uppåt med.. Så nu idag har dom ökat maten med från 5ml till 10ml så det är också goda nyheter..


Annars så är tanken att vi ska flytta på lördag så Robin kommer åka hem på torsdag och ta hand om flytten.. Så kommer jag stanna kvar hos Tiffany och så kommer min faster förbi på fredag förmiddag på besök så det känns skönt och få lite besök.. Ska ner om en stund på rummet och fortsätta och sticka på min halsduk med som jag började på idag.. Ha det bra!

 
 
Ingen bild

Kusin Sandra

30 november 2010 22:52

Mycket godna nyheter ju kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av julimamma - 1 juli 2013 11:26

Det blev inge junibebis för våran del, den har de bra i magen men vi har fått åkt in flera gånger redan till förlossningen och under helgen blev jag inlagd med men ingen bebis än. Vi får tydligen 2st julibarn istället den kanske inte ville komma i sl...

Av julimamma - 30 juni 2013 07:08

Vilken låång natt de har varit men har iaf fått sovit ca 4timmar i natt bättre än inget iallafall och så har jag haft en del värk i magen med. Har nyss ätit lite men samtidigt mår jag illa. Skriver mer sen....

Av julimamma - 30 juni 2013 00:29

Det är lördag och under natten sov jag inte mycket. Under dagen har jag haft en del värkar och varit helt slut eftersom jag inte sov så mycket under natten. Vi var och handla och när vi skulle hem så var Tiffany trött och lite gnällig. Så visade hon ...

Av julimamma - 28 juni 2013 23:45

Under dagen har jag, mamma och Tiffany varit ute på promenad sen tog vi de lugnt en stund och fikade lite och Tiffany "målade" med vanligt vatten på en träsoffa. Hon ville hjälpa sin morfar och måla altanräket men hon fick hålla sig till vanligt vatt...

Av julimamma - 28 juni 2013 13:06

Fick sovmorgon idag verkligen till kl 11:30 för då vaknade Tiffany så gick vi upp och åt frukost och sen kom mamma in och hjälpte mig med och sätta igång en maskin med tvätt sen satte jag igång diskmaskin med. Under natten har jag haft kraftigare vär...

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards