Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 12 september 2010

Av julimamma - 12 september 2010 20:54

Idag har vi varit i Eskilstuna på Tuna Park en stund och då handla jag lite saker till Tiffas rum och lite kläder som hon ska senare och även vinterkläder med så nu kan vintern komma faktiskt om det skulle vara så för hon har allting nu.. Sen var vi till Kungsör en stund hos mina föräldrar för att min mormor var där och då ville jag passa på och träffa henne, men vi var bara där en stund sen åkte vi hem.. Så fick Tiffa mat och sen fick hon sova middag.. Nyss har jag skickat efter bilder på en jätte bra hemsida faktiskt (http://www.fujidirekt.se/index.asp) för det är ganska kul och samla lite bilder i fotoalbumet som minne med och inte bara ha dom i datan.. Ska strax ge Tiffa mat sen blir det och bada med henne ikväll.. Imorgon ska vi till Västerås med henne på dagvården får vi se vad dom säger och sen kanske dom kommer ta kromosomprov på mig och Robin med, får se om det blir så men vi har iallafall bett om att få göra det.. Imorgon ska vi kolla på en lägenhet med och jag hoppas verkligen på att vi får den så man kan börja inreda Tiffas rum och då kommer hon få sova själv med i sitt rum.. Jaja, ska fixa lite nu så ha det bra!!
 
( Köpte idag; Bollar, kläning, 2st body, "längdtavla".. Vantar, polokrage, mössa..)


( Denna pall har min styvmorfar gjort..)

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards