Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 11 oktober 2012

Av julimamma - 11 oktober 2012 22:45

Dagen började vid kl 08:05 för jag hade satt väckarklockan på fel dag istället för torsdag så var det måndag, som tur var hade "R" sin väckarklocka på kl 08. Så det vart bråttom imorse men det gick bra och då ville inte Tiffany dricka sin välling så fick hon sin näringsdryck och det gick bättre sen vart de och gå till dagis och de gick jätte bra. Ett par pojkar kom och skulle krama och pussa Tiffany för dom var så glada att hon kom. 
Gick hem och sen tog jag en maka sen gick jag på en promenad och sen vid kl 12 gick jag och köpte bröd för jag hade lovat Tiffany att vi skulle gå och mata änderna(ankorna). Sen gick jag och hämtade henne och vidare till ankorna och mata dom med. Sen under eftermiddagen så hämtade jag ut min mobil som har varit inlämnad 2:a gången efter varandra. Så jag testade om den funkade som den skulle när vi var i butiken och handla men den gjorde inte det så fick lämna in den igen innan vi åkte hem. Så nu är den inlämnad igen 3:e gången direkt efter varandra så får vi se hur många veckor jag får vänta nu denna gång, första gången var det 10dagar, denna gång 3veckor. Nu är det bara vänta och se helt enkelt om jag får en ny eller hur de blir, hoppas på en ny men helst en annan modell. SKIT MOBIL!!! Under kvällen har jag gjort pannkakor faktiskt och det gick jätte bra och de var ganska roligt och göra mat, händer inte annars ofta att jag gör mat här hemma för de är så tråkigt. Sen fick Tiffany en liten klubba för hon var så duktig och äta sin näringsdryck och pannkaka med. Sen fick hon sova för natten vid kl 19:10 och sen kollade jag på Djurakuten och Lyxfällan. Sen kom "R" hem för han fick lämna ut en bil och då färgade jag hans hår lite med och annars under kvällen har det inte hänt så mycket. Mest tagit det lugnt faktiskt, ganska skönt det med ibland att kunna göra det med. Kommer inte på så mycket mer och skriva ikväll. Ska strax sova för natten börjar bli riktigt trött. Skriver nästa gång när jag har tid, får se när det blir. Ha det bra till dess!

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards