Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 15 oktober 2012

Av julimamma - 15 oktober 2012 23:11

Under dagen har vi varit till Västerås med Tiffany på bassängträning och där kom även sjukgymnasten med och Tiffany fick massa beröm. Det är roligt och få beröm för Tiffany för hon är verkligen jätte duktig när hon verkligen kan.

Annars efter badet så har jag tvätta och så fick Tiffany sova middag en stund och vi gick ut och träffade Karin och käkade ute och sen gick vi med henne hem en stund och pratade lite sen kom vi hem och då fick Tiffany välling sen sova för natten och somnade ganska direkt. Annars under kvällen har det inte hänt så mycket mer än att jag har kollat på Djuraktuen och Ensam mamma söker. Ska strax duscha sen sova för natten. Kommer inte på så mycket mer och skriva just nu, skriver mer när jag har mer tid. Ha det bra och God natt!

Av julimamma - 15 oktober 2012 14:48

Morgonen började vid kl 08:30 och sen kom "R" hem och vi gjorde oss klara för att åka till bassängträningen idag och så kom även sjukgymnasten dit idag och Tiffany fick beröm där. Jätte kul verkligen!
Sen åkte vi till Willys och handla lite sen kom vi hem och jag satte igång en maskin med tvätt och Tiffany sover middag och jag har ätit lite mellis med. Just nu sitter jag och tar de lugnt men börjar bli ganska trött. Skriver mer senare. Ha de bra!

Av julimamma - 15 oktober 2012 14:20

Imorse vaknade jag vid kl 08:30 och behövde gå på toa och jag har inte haft min mens sen 29augusti så jag har tagit några graviditetstester under veckorna som har gått men imorse visade det någonting helt annat.
   JAG ÄR GRAVID, men förra veckan så visade de JÄTTE svagt positivt men den visade tydligen inte fel. Jag är gravid men vet inte rikigt hur långt jag har gått ännu har försökt få tag på barnmorskan under morgonen men kom aldrig fram ska försöka imorgon igen.





»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards