Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 22 januari 2013

Av julimamma - 22 januari 2013 21:52

Morgonen började vid kl 05:50 för då vaknade jag och kunde inte alls somna om för då var "lillen" vaken i magen och låg inte still, mysigt! Väckarklockan ringde iallafall kl 07 för att vi skulle hinna äta frukost och lämna Tiffany på dagis innan vi åkte till Västerås på RUL(ultraljud). Vi fick komma in direkt på undersökningsrummet och allting såg jätte fint ut med "lillen" men i början låg den och sov så fick väcka den men den ville inte riktigt samarbeta för den hade händerna i ansiktet när vi skulle kolla profilen bland annat, busig! Innan vi åkte hem så åkte vi förbi Donken och då funkar inte deras kortläsare så jag fick min "mellis" gratis idag, tackar. När jag lagom kom hem så hann jag ta de lugnt en stund sen var det dags och hämta Tiffany på dagis vid kl 12 och sen fick hon sova middag när vi kom hem och jag kollade på tv och vilade en stund sen åkte vi på kurs. Efter att vi hade varit på kurs så åkte vi och handla lite sen kom vi hem och Tiffany var jätte trött och fick sova för natten vid kl 18, men hon ville inte sova riktigt för hon ville ha välling sen somnade hon direkt vid kl 18:45 för natten.


Annars under kvällen har jag och "R" ätit mat tillsammans och tagit de lugnt mest för jag är jätte trött och har ont för jag har börja få foglossning. Sen har jag fixat en ny ansökan till Tiffany på förskolan eftersom där hon går nu ska stänga ner till sommaren. Tycker det borde vara så att dom har förtur till någon annan förskola och att man ska bara komma med förslag vart man vill ha sitt barn än att behöva göra en helt ny ansökan, nu är det bara och vänta. Ska snart lägga mig och sova för natten är jätte trött verkligen, kommer inte på något mer och skriva om ikväll..

GRATTIS TIFFANY, IDAG ÄR DET 2ÅR SEN DU DÖPTES TIDEN GÅR FORT. ÄLSKAR DIG!

Av julimamma - 22 januari 2013 13:04

 
Idag var vi på Ultraljud på morgonen vilket var RUL. Det gick bra och allting såg jätte fint ut och sköterskan var jätte trevlig och förklarade mer denna gång än vad den andra gjorde när vi väntade Tiffany. Vi hade tidigare den BF 24Juni men nu är det den 25Juni..

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards