Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Direktlänk till inlägg 30 juni 2010

Onsdag den 30juni 2010..

Av julimamma - 30 juni 2010 15:58

Idag skulle jag ha varit på kontroll hos barnmorskan men eftersom jag är fortfarande förkyld och blev av med min feber igår så avbokade jag min tid i måndags.. Ska dit nästa vecka istället på tisdag.. Idag så har jag plockat ordning lite och just nu väntar jag på att pappa ska komma över efter han har jobbat klart, för han ska försöka hjälpa oss med att få ihop spjälsängen annars blir det och köpa en ny säng ganska snart.. Annars idag så har jag köpt lite leksaker till "lillen" får vi se när vi får hem dom sakerna.. Har även köpt en åkpåse till "lillen" idag en helt ny så nu har vi allting klart till "lillen".. Spjälsängen är fixad nu får vi se om den håller nu, annars så blir det och köpa träskruvar och sätta dit istället för och köpa en ny.. Längtar tills "lillen" vill komma ut till oss nu för det är inte alls många dagar kvar nu, 20dagar så vad som helst kan ju hända..
  

 
 
sandra :D

sandra :D

30 juni 2010 16:14

snälla titta på min blogg,
och du hade en jätte fin blogg!
:)

http://www.sandrawennberg.bloggpaltsen.se

 
Sandra

Sandra

30 juni 2010 18:25

Hej! Fin blogg! Det är verkligen kul att välja leksaker, och det finns ett sådant ohyggligt utbud. Ett tips: Kolla efter leksaker på nätet!

http://leksakerpanatet.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av julimamma - 1 juli 2013 11:26

Det blev inge junibebis för våran del, den har de bra i magen men vi har fått åkt in flera gånger redan till förlossningen och under helgen blev jag inlagd med men ingen bebis än. Vi får tydligen 2st julibarn istället den kanske inte ville komma i sl...

Av julimamma - 30 juni 2013 07:08

Vilken låång natt de har varit men har iaf fått sovit ca 4timmar i natt bättre än inget iallafall och så har jag haft en del värk i magen med. Har nyss ätit lite men samtidigt mår jag illa. Skriver mer sen....

Av julimamma - 30 juni 2013 00:29

Det är lördag och under natten sov jag inte mycket. Under dagen har jag haft en del värkar och varit helt slut eftersom jag inte sov så mycket under natten. Vi var och handla och när vi skulle hem så var Tiffany trött och lite gnällig. Så visade hon ...

Av julimamma - 28 juni 2013 23:45

Under dagen har jag, mamma och Tiffany varit ute på promenad sen tog vi de lugnt en stund och fikade lite och Tiffany "målade" med vanligt vatten på en träsoffa. Hon ville hjälpa sin morfar och måla altanräket men hon fick hålla sig till vanligt vatt...

Av julimamma - 28 juni 2013 13:06

Fick sovmorgon idag verkligen till kl 11:30 för då vaknade Tiffany så gick vi upp och åt frukost och sen kom mamma in och hjälpte mig med och sätta igång en maskin med tvätt sen satte jag igång diskmaskin med. Under natten har jag haft kraftigare vär...

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards