Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 6 april 2010

Av julimamma - 6 april 2010 23:35

Idag vaknade jag klockan 11 och klädde på mig direkt och åt frukost.. Hängde med älsk till hans jobb ett par timmar sen åkte vi till föräldragruppen och den höll på i 3timmar idag och vi pratade mest om amningen och så kollade vi på film.. När vi kom hem så kollade vi på tv halv åtta hos mig sen kollade jag på 112 på liv och död.. Ska strax sova för jag ska till barnmorskan imorgon och ta blodprover och lite annat.. Uppdaterar då, så ha de bra!

Av julimamma - 6 april 2010 00:03

Idag så vaknade jag av att brorsan ringde mig vid 11 tiden och frågade om jag skulle med mamma till Willys och handla efter hon hade släppt av brorsan i Arbogas badhus.. Så jag klädde på mig och åt frukost så åkte jag med mamma en snabbis till affären sen kom jag hem och då hade jag jätte ont i huvudet, magen på ena sidan och sen yr men vet inte varför.. Tog en alvedon la mig i sängen och vilade en stund och älsk fick massera mig där jag hade ont och efter ett tag släppte det.. Sen så ringde svärmor och vi åkte dit en stund och där fick vi mat och äppelpaj med.. När vi kom hem igen så tog vi det lugnt en stund sen så började vi med maten, idag åt vi friterad kött med räkor och nudlar och det var faktiskt jätte gott.. Sen efter maten gjorde jag en paj med blåbär och hallon, det vart ganska gott med så nu är man ganska mätt efter allting som man har ätit idag.. Ställde mig på vågen imorse och jag har gått upp 2,5kg sen i början av min graviditet vilket inte alls är mycket, får se på onsdag om det stämmer med vågen hos barnmorskan för då ska jag dit på kontroll igen.. Då ska jag ta blodprover, urinprov, blodtrycket, lyssna på "lillens" hjärta och så ska vi även mäta magen första gången så då får "lillen" en liten kurva som man ser hur den växer i magen med.. Första gången som vi lyssnade på hjärtat då låg hjärtljuden mellan 145-150slag i minuten.. På onsdag är det också sista gången vi får träffa våran barnmorska sen nästa gång får vi en helt ny för den andra ska sluta.. Så jag hoppas den nya också är bra, men det tror jag nog.. Jaja, imorgon ska vi på föräldragrupp med för andra gången så får vi se hur det är denna gång, den ska hålla på i ca 3timmar enligt pappret.. Ha det bra!

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards