Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 16 april 2010

Av julimamma - 16 april 2010 20:02

Jag saknar dig jätte mycket mormor.. Sitter och tänker på våra stunder vi hade tillsammans och allt du har lärt mig.. Idag är det 5år, 3månader och 7dagar sen du fick somna in i lugn och ro.. Du var verkligen en speciell person för mig och vi stod alltid varandra nära med.. Sakerna som jag har fått av dig och morfar dom betyder extra mycket för mig ibland gör det ont i hjärtat när jag ser på dom sakerna för att det får mig och tänka på dig extra mycket just vid den tid jag fick det av er.. Jag känner mig aldrig ensam för jag vet att du alltid är med mig vid min sida och vakar över mig.. Du kommer alltid vara min ängel i himlen, och du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta med tills jag kommer upp till dig.. Jag saknar dig verkligen jätte mycket mormor, Gullan.. ♥

Vila i frid älskade mormor.. *4mars 1944 +9januari 2005..
 

Av julimamma - 16 april 2010 14:14

Idag vaknade jag första gången vid halv sex och då var jag på toa och så såg jag att det snöade massor ute.. Nästa gång jag vaknade vid kl 10, då snöade det ingenting men det fanns lite snö ute på marken.. Åt frukost med älsk sen platade jag hans hår, och kollade klart på lyxfällan.. Strax efter tolv så ringder det på dörren och jag hade ingen aning om vem det kunde vara men det var pappa.. Satt och pratade med han en stund sen var han tvungen och gå, då började jag möblera om på balkongen för det är ganska mycket saker där.. Sen när jag var klar där så tog jag hand om tvätten och plockade in det i skåpet och la det andra i lådorna.. Så samtidigt passade jag på och lägga dom större barnkläderna i en kartong och la den i klädkammaren.. När jag ändå höll på i klädkammaren så plockade jag ordning där inne med för det behövdes verkligen man kunde knappt inte gå in där.. Just nu sitter jag och tar det lugnt en stund ska kanske göra chockladbollar tills ikväll och sen diska.. Funderar på dammsuga med för det behövs men jag har ganska ont i ryggen just nu annars så får jag ta det imorgon.. Skriver kanske mer senare ikväll men ha det bra!

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards