Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Direktlänk till inlägg 30 november 2012

30november 2012.

Av julimamma - 30 november 2012 23:45

Dagen började vid kl 09 för då vaknade Tiffany och hon var jätte glad och busig ville ha välling sen borsta tänderna och leka. Men så fort "R" gick till jobbet då vart hon jätte ledsen och hade ont i magen ville bara sitta i mitt knä och gosa. Så ville hon ha vatten och då fick hon vätskeersättning idag igen och hon drack lite sen var hon nöjd och trött igen vid kl 10. Så hon fick sova middag och sov iallafall 2timmar sen vaknade hon och var lite gladare igen och ville dricka massa vatten och sen sitta i soffan och mysa så vi kollade på barnprogram tillsammans. 
Annars under eftermiddagen vilade hon 2gånger till så jag hann köra 2st maskiner med tvätt och plocka in tvätt och vila emellan åt och mådde riktigt illa själv. Annars under dagen har hon druckit massa vätskeersättning med lite avslagen cola och det tyckte hon om och under kvällen ville hon sitta med oss i soffan och mysa. Vid kl 20:15 var det dags för att sova för natten då var hon trött igen så den bästa medicinen är ju och sova för henne och verkligen vila upp sig. Så imorse ringde jag även till dagis(förskolan) talade om att Tiffany har magsjuka så dom skulle hålla ett extra öga på dom andra barnen med. Kommer inte på så mycket mer och skriva just nu, är grymt trött faktiskt. Ska strax sova. God natt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av julimamma - 1 juli 2013 11:26

Det blev inge junibebis för våran del, den har de bra i magen men vi har fått åkt in flera gånger redan till förlossningen och under helgen blev jag inlagd med men ingen bebis än. Vi får tydligen 2st julibarn istället den kanske inte ville komma i sl...

Av julimamma - 30 juni 2013 07:08

Vilken låång natt de har varit men har iaf fått sovit ca 4timmar i natt bättre än inget iallafall och så har jag haft en del värk i magen med. Har nyss ätit lite men samtidigt mår jag illa. Skriver mer sen....

Av julimamma - 30 juni 2013 00:29

Det är lördag och under natten sov jag inte mycket. Under dagen har jag haft en del värkar och varit helt slut eftersom jag inte sov så mycket under natten. Vi var och handla och när vi skulle hem så var Tiffany trött och lite gnällig. Så visade hon ...

Av julimamma - 28 juni 2013 23:45

Under dagen har jag, mamma och Tiffany varit ute på promenad sen tog vi de lugnt en stund och fikade lite och Tiffany "målade" med vanligt vatten på en träsoffa. Hon ville hjälpa sin morfar och måla altanräket men hon fick hålla sig till vanligt vatt...

Av julimamma - 28 juni 2013 13:06

Fick sovmorgon idag verkligen till kl 11:30 för då vaknade Tiffany så gick vi upp och åt frukost och sen kom mamma in och hjälpte mig med och sätta igång en maskin med tvätt sen satte jag igång diskmaskin med. Under natten har jag haft kraftigare vär...

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards