Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 19 december 2012

Av julimamma - 19 december 2012 22:41

Morgonen började med att klockan ringde vid kl 09:15 men låg kvar i sängen en stund och sen vid kl 09:45 så åt vi frukost och så väntade vi på besök så fick barnen leka en stund och byta julklappar. Så kom "R" hem med TIffanys bilbarnstol med och så åkte jag, Emma och barnen till Max och käkade sen in på Maxi med och handla sen kom vi hem och då fick Tiffany sova middag för hon var jätte trött. Så passade jag på och kolla på julkalendern och vila en stund jag med och sen kom "R" hem och vi käkade och sen gick vi ut till Hemköp och handla och sen kom vi hem och slog in dom sista julklapparna, SKÖNT! Sen var det dags för Tiffany och få välling sen sova för natten med. 
Annars under kvällen har jag kollat på tv och tagit de lugnt och nyligen tagit en dusch med och bara njutit av kvällen verkligen. Skönt att göra de ibland verkligen. Kommer inte på så mycket mer och skriva ikväll. Ha de bra!

Av julimamma - 19 december 2012 00:25

Morgonen började med sovmorgon till kl 10 sen åt vi frukost och Tiffany var fortfarande trött så hon fick sova igen och somnade ganska direk.t Jag tog de lugnt en stund och sen passade jag på och vila en stund jag med och Tiffany somnade vid kl 11 och vaknade vid kl 15, lite innan så hon var ganska trött. När hon hade ätit mat så åkte vi till Västerås och köpte dom sista julklapparna men jag har fortfarande 1kvar annars är vi helt klara i år, JÄTTE SKÖNT! Så handla vi med innan vi åkte hem och så fick Tiffany välling i bilen sen när vi kom hem så var det bara och lägga henne i sängen direkt. 
Under kvällen har jag och "R" hjälps åt med att slagit in nästan alla julklappar, har några kvar. Helt galet egentligen vad julklappar det är vi har köpt och dom flesta är verkligen till Tiffany, hon har tydligen varit snäll i år. Ska ta en dusch nu sen sova för natten. Ha de bra och god natt. Skriver mer när jag hinner..

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards