Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 25 december 2012

Av julimamma - 25 december 2012 21:04

Tänkte skriva lite vad Tiffany fick i julklapp istället för att ta kort.

  • - keyboardmatta.
  • - tavla på sig själv.
  • - ny matstol som tripp trapp.
  • - docka med tillbehör.
  • - pälor 2st packet..
  • - fingerfärg 3st packet.
  • - 7st filmer (dvd.)
  • - barnsånger & sagor ca 7st?.
  • - kläder storlek 92 och uppåt.
  • - halsband.
  • - toffsar.
  • - djurpark med djur.
  • - böcker.
  • - leklera med tillbehör.
  • - svampmålningsettväska med olka figurer.
  • - kritor, vattenfärg.
  • - en nalle och pippis häst.
  • - badskum.
  • - leksakshund.
  • - pulka.
  • - pengar. 
  • - målningsätt med hello kitty.

Det är de jag kommer på nu faktiskt men som sagt det var en hel del hon verkligen fick men de är mest sånt som hon behöver som kläder, ny matstol, pysselsaker, badskum, ny pulka och filmer är något hon har börja tycka om att titta lite på och lyssna på sagor och musik. Men de var verkligen jätte fina julklappar och hon verkar tycka om allting faktiskt för hon vill hålla på med allt hela tiden och gärna på samma gång med Uppdaterar senare när jag har något mer och skriva om.. Ha det bra!

Av julimamma - 25 december 2012 17:11

Har knappt bloggat på flera dagar men de är för att jag har egentligen inte så mycket och blogga om och så har Tiffany varit ledig från dagis och då har jag varit med henne och så har jag fixat dom sista julklapparna med. Dagarna går fort nu och så har jag träffat kompisar med och tagit dagarna som dom kommer mest för att bara njuta av dagarna.
Så de med graviditeten de går framåt och jag mår fortfarande illa och spyr ibland men inte lika ofta som förut iallafall och har börja känna i magen nu att de rör sig och bubblar en del, läskigt men roligt samtidigt. Som jag skrev tidigare idag så har vi inte fått svar på proverna ännu, vi väntar fortfarande på det och hoppas på svar snarast verkligen. 

Igår var de julafton och dagen var ganska lugn ändå, först åkte jag, "R" och Tiffany till hans mamma och var där en stund sen till Kalle anka så kom pappa och hämtade mig och Tiffany och vi var där och åt mat, pratade och så somnade jag till kalle anka som vanligt. Hehe! Tiffany fick jätte mycket julklappar verkligen och kommer kanske en bild på de senare, lovar inget men kan försöka. 

Annars idag har vi tagit de lugnt och bara handla lite de som behövdes hem och bara njutit av dagen verkligen. Kommer inte på så mycket mer och skriva just nu. Skriver mer senare när jag har mer och blogga om, ha de bra till dess..

Av julimamma - 25 december 2012 16:31

  •  Första dagen for din senaste mens var 17-Sep-2012
  •  Ditt förlossningsdatum är beräknat till: 24-Jun-2013 (s tecken)
  •  Du är gravid i vecka 15 (14+1).
  •  Bebisen väger c:a 55 gram. *
  •  Bebisen är c:a 9 cm från hjässa till fot. *
  •  Du har klarat av 35% av graviditeten.
  •  Du har 180 dagar till förlossningen.
  •  Din första trimester varar från 17-Sep-2012 till 15-Dec-2012
  •  Din andra trimester varar från 16-Dec-2012 till 15-Mar-2013
  •  Din tredje trimester varar från 16-Mar-2013 till 24-Jun-2013

   
Vi väntar fortfarande på provsvaren vi tog den 17/12, det skulle ta max 1vecka men de har precis varit jul nu med så jag hoppas vi får svar snarast iallafall. Det skulle verkligen vara en stor del av hjärtat som släpper för man är orolig tills man verkligen får veta svaret. Uppdaterar så fort jag har fått svaret..

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards