Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 13 december 2012

Av julimamma - 13 december 2012 21:40

Väckarklockan ringde runt kl 08:45 och åt frukost sen lämnade jag Tiffany på dagis och det har gått jätte bra som vanligt för henne.  Sen kom jag hem och åt frukost och tog de lugnt för jag hade ont i armen för jag hade sovit på något konstigt sätt under natten.Annars under dagen har det varit lugnt och Tiffany har busat massor och ätit jätte bra verkligen, mest förvånad hur hon får plats med allt. Har egentligen inte så mycket att skriva i bloggen ikväll tänkte strax ta en varmdusch för jag fryser jätte mycket, sen kolla om de finns något bra program på tv annars funderar jag på om jag ska sova för natten faktiskt. Kommer inte på så mycket mer och skriva ikväll. Ha det bra!

Av julimamma - 13 december 2012 21:08

Så såg Tiffanys måltider ut idag..

Frukost - "Tomtegröt" 1,5dl + 80ml mjölk...

Fruktstund - frukt/russin och näringsdryck...

Lunch - Potatis och fisk med sås på dagis, stor portion..
Mellis - Nåringsdryck 150ml..
Middag - Äpple/pärongröt 1,5dl med grädde +70ml mjölk...
Extramål - 1portion med spagetti och köttfärssås +50ml mjölk..
Kvällsmål - 2år vällng 260ml..


Som sagt Tiffany har verkligen börja äta jätte bra och Middag, extramål de åt hon direkt efter varandra och sen vällingen 1timme senare. Förstår bara inte hur hon får plats med allting i sin mage men jag klagar inte så länge hon är nöjd och glad och inte får magknip. Tycker det är lite kul och få uppdatera lite om hur Tiffany har ätit när hon äntligen äter mat igen..

Av julimamma - 13 december 2012 11:29

Morgonen började kl 08:45 och Tiffany hade precis vaknat så var hon full av bus sen var det dags och äta frukost och hon ville inte riktigt äta sin gröt först men efter en stund så började hon äta och åt upp allting sen gjorde vi oss klara för att gå til dagis. När vi kom till dagis så ville Tiffany bara gå in till dom andra barnen och äta pepparkakor och frukt sen skulle dom leka. 
Jag kom hem och åt fruksot med "R" sen gick han till jobbet och jag mår illa och vilar på soffan har nyligen kollat på julkalendern. Kommer inte på så mycket mer och skriva just nu. Skriver kasnke mer senare. Ha de bra!

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards