Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 17 maj 2010

Av julimamma - 17 maj 2010 22:54

Ikväll så har jag träffat mamma en stund för hon var i Köping och jag gick och träffade henne vid fotbollsplan men brorsan ska inte spela fotboll på minst 2veckor för han hoppar på kryckor.. Han och hans polare tror jag det var hade ramlat med moppen i helgen och då gjorde brorsan illa sig och var hos läkaren idag.. Klant! När jag kom hem så tog jag det lugnt en stund och sen fick katterna lite gräs som vi har fixat till dom, dom vart jätte galna i det.. Jag började diska, efter det gjorde jag chockladbollar och när jag var klar med dom så hoppade jag in i duschen och det var riktigt skönt faktiskt.. Jaja, ska kolla på någon film nu sen ska jag sova för natten..

 
Tsuki & Hubba äter gräs..       Vecka; 31 (30+5)..      Hubba & Tuttis sover..

Av julimamma - 17 maj 2010 14:05

Idag så vaknade jag strax efter 10 och låg kvar i sängen en stund och gosa med katterna som var jätte gosiga.. Annars idag har jag inte gjort så mycket har ont i huvudet så det blir och ta det lugnt idag.. Ska diska om en stund och ta någonting och äta börjar bli hungrig igen fast det är några timmar sen jag åt frukost.. Fick min 3:e tidning idag Vi föräldrar, så det blir och läsa den idag med efter jag har diskat.. Har även tagit nya magbilder idag men har inte hunnit lagt in dom i datorn ännu men det kanske kommer in ikväll eller imorgon.. Imorgon så ska jag och mamma till barnmorskan, mamma ville så gärna följa med någon gång dit och lyssna på "lillens" hjärtljud och se att den mår bra.. Det är ju bara ca 2månader kvar tills "lillen" är beräknad och komma ut så det är väl dags att mamma får följa med när hon kan det med.. Hoppas allting är bra med "lillen" och att den växer som den ska och att alla mina värden ser bra ut som dom brukar göra.. Imorgon har jag gått 31fulla veckor av 40veckor av min gravidtet, förstår inte vad tiden har gått fort sen vecka 20.. Men samtidigt är det skönt att det går fort för då kommer "lillen" snart ut till oss.. Igår fick älsk känna hur "lillen" rörde sig i magen med och det är alltid lika läskigt att känna hur den rör sig men samtidigt en häftig känsla tycker han.. Det är så ofattbart att vi kommer snart ha en egen familj och ta hand om, tiden går verkligen fort det är snart dessutom 9år sen vi blev tillsammans när jag gick i 7:an och han gick i 9:an.. Jaja, kanske skriver mer ikväll.. Ha det bra!

Tänkte bara till lägga att jag har namnsdag idag, Rebecka!!

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards