Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 3 maj 2010

Av julimamma - 3 maj 2010 13:06

Vaknade första gången vid klockan 9 men var jätte trött fortfarande så jag gick bara på toa sen la jag mig i sängen igen för att sova en stund till medan älsk gick till jobbet.. Vaknade igen vid klockan 12 då var det dags och gå upp och har ätit lite frukost med.. Bytte även en propp från en 10 till en 6a för det måste vara en 6a, anledningen att jag fick byta propp var för att proppen gick två gånger i fredags när vi grillade med elgrillen på balkongen.. Annars idag blir det och ta det lugnt för jag har ont i magen, men vet inte varför men "lillen" mår bra den rör sig och håller på som vanligt.. Jaja, ska ta och kolla runt lite på internet och sen göra lite nytta i lägenheten skriver mer senare ikväll.. Ha det bra!

 

Av julimamma - 3 maj 2010 00:18

Idag vaknade jag klockan halv 10 gick på toa men sen la jag mig i sängen och drog mig en stund.. Åt frukost och var jätte trött idag så jag la mig i sängen igen och tog det lugnt och vid klockan 13 så duschade jag och så åkte vi iväg till Willys och sen till Kungsör och Molly var också med oss.. Åkte till mamma och pappa och lämnade Molly och lite mat där så åkte vi vidare till medeltidsmarknaden idag igen, men hittade ingenting intressant där åkte till mina föräldrar igen.. Efter en stund så började vi grilla och åt mat och hade det jätte trevligt, senare åkte vi hem och tog det lugnt resten av kvällen.. Ska försöka strax kolla klart på filmen Avatar, kollade på den igår men somnade innan filmen var slut så jag ska kolla på slutet ikväll innan jag somnar.. På tisdag fyller jag 22år också tiden går verkligen fort, det var inte länge sen de va jul och påsk.. Hinner verkligen inte med längre, det går för fort nu på sista tiden och så är det bara 78dagar kvar nu tills "lillen" är beräknad.. Jaja, ska tömma kattlådorna innan jag ska kolla på film sen sova.. Ha det bra!

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards