Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 18 november 2011

Av julimamma - 18 november 2011 23:13

Vad vill ni läsa om i min blogg egentligen?
Det kan vara bra och veta vad man ska fortsätta blogga om.. Skriv gärna en kommentar om vad ni vill läsa och veta. :)


KOM IGEN NU! :)

Av julimamma - 18 november 2011 21:23

Redan fredag och idag så åt vi frukost sen lekte Tiffany och jag plockade lite och så åkte vi med mamma och pappa till nya Ica Maxi här i Köping som har premiärvecka. Det var väldigt mycket folk där men det gick bra och Tiffany tyckte de var roligt för dom bjöd på glass, kakor, godis och festis. Sen åkte vi med mina föräldrar hem till dom och har varit där hela dagen och Tiffany har lekt massor. Jag gjorde även rent till Pysen(pappas råtta) så slapp pappa göra de ikväll när han kom hem från jobbet. Tiffany sover för natten nu och jag har kollat på Idol en del av de iallafall nu ska jag äta lite köttfärspaj med "R" sen blir de och kolla på Idol igen och sen blir de och ta de lugnt resten av kvällen. Skriver kanske mer senare. Ha de bra!

Av julimamma - 18 november 2011 00:08

Ville bara skriva lite hur de har gått för Tiffany nu när hon har slutat med nappen.
Hon somnar jätte snällt inga problem när man ska lägga henne när hon ska sova middag på dagarna, visst hon pratar en liten stund och sen somnar hon hur snällt som helst ibland somnar hon ganska direkt med. Det är likadant på kvällarna med som om hon aldrig har använt napp alls. Nu är de nästan 8veckor sen hon slutade med nappen, och då tog vi bort nappen först på dagarna bara sen testade vi utan på nätterna med. Sen har de bara fortsatt eftersom hon själv visade att hon ville inte ha den längre, för hon lekte mer bara med den. Hon brukar även träffa andra barn som använder napp och tappar den och då plockar hon upp den säger "äe dä?" sen ger hon den till sin kompis utan att stoppa den i sin mun, vilket är jätte bra. Är verkligen jätte glad att de har gått så fort och bra med att hon har slutat med nappen och att de gick så fort.

Tiffany är verkligen jätte duktig tjej. <3
 

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards