Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 30 november 2011

Av julimamma - 30 november 2011 23:45

 
Tänker på alla våra fina stunder tillsammans. Saknar dig verkligen kan inte förstå att de är 6år & 11månader snart sen du somnade in. Glömmer aldrig bort den kvällen, när telefonsamtalet ringde på kvällen när morfar ringde. Du var verkligen en speciell person för mig och ditt namn betyder så mycket för mig, så det har vår älskade dotter fått som mellannamn. Det är ett svart hål i mitt hjärta för alltid och de är saknaden av dig, ingen annan kommer kunna ta din plats i mitt hjärta. Sitter just nu och har tårar som rinner ner för mina kinder när jag skriver. Vila i frid Gullan/mormor!
 

Av julimamma - 30 november 2011 22:11

Då har vi varit och bada idag på bassäng träning för 2:a gången och denna gång så älskade verkligen Tiffany och bada och tiden går så fort när vi är och badar. Under tiden vi var och bada så var Tiffany jätte duktig som redan gör framsteg, men vi upptäckte att hon hade blivit rödprickig efter att ha badat en stund. Men sen när vi gick och bytte om och hade duscha och sen när vi kom hem så var de borta på hennes armar och ben. Men dom trodde de var för att de var för de är något nytt för henne och bada i klor och de är vanligt att man blir så då, och när man inte har badat på ett tag kan man också bli så med. Men huvudsaken är att de gick bort och att hon mår bra så hon vart inte påverkad av det. Men innan vi åkte till badet så åkte vi till sjukuset och prata med kuratorn och så får vi hålla tummarna nu.
När vi kom hem så satte jag igång en maskin med tvätt sen sov Tiffany middag och jag kollade på Unga mödrar. Sen under kvällen har vi tagit de lugnt och busat med Tiffany. Ska strax in och duscha sen ska jag ta de lugnt och sova om en stund. Köpte även en ny mössa till Tiffany med Hello kitty på tradera, men har inte fått hem den ännu. Kommer inte på så mycket mer och skriva nu ikväll, ska snart in och duscha. Ha en bra kväll!
   
  

Av julimamma - 30 november 2011 16:05

Skriver ett kort inlägg nu och tala om att vi lever, Tiffany sover middag just nu och jag kollar på Unga mödrar. Skriver mer ikväll om dagen. Ha det bra!
 

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards