Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 15 november 2011

Av julimamma - 15 november 2011 20:14

Imorse så åkte vi till sjukhuset och var där och det gick bra. Vi kl 11:30 var vi hemma igen och då åt vi mellis sen var meningen att Tiffany skulle sova middag men hon gjorde allt för att hålla sig vaken. Men till slut så somnade hon och då passade jag på och vila en stund med. Sen ringder sjukgymnasten med och talar om att de blir inge bad imorgon, så de blir ingen spruta då heller. Så vi får se vad som händer under dagen imorgon, men de blir nog och ta de lugnt.
Tanken var att Tiffany skulle ha fått en spruta idag när vi kom till sjukhuset sen så bestämde vi oss för att vi skulle komma upp efter badet så hon kunde få vara med och bada imorgon. Men under eftermiddagen så ringer sjukgymnasten och talar om att de blir inge bad imorgon för dom har inte tillräkligt med personal, så Tiffany får ingen spruta imorgon heller. Hon får den nästa vecka istället efter badet för då skulle dom se till att de skulle bli bad. Så vi får se hur de blir. Just nu så sover Tiffany sen 1timme tillbaka och jag kollar på tv just nu 112-på liv och död. Sen ska jag väcka Tiffany vid kl 21 och ge henne välling och ta någon maka själv sen ska jag sova för natten. Skriver mer imorgon, ha de bra!
(Bilden är från google.)

Av julimamma - 15 november 2011 19:42

Våran vardag ser ut:
- "R" går upp och jag får ta hand om Tiffany.
- Jag byter blöja, klär på Tiffany, bäddar hennes säng,(så inte kommer katthår i sängen).

- Under den tiden så äter "R" frukost och går iväg till jobbet, jag ger Tiffany välling/gröt och äter själv.
- Sen blir jag ensam med Tiffany hela dagen till ca kl 18:30-19:00(varje dag).

- Sen kommer han hem och byter kläder och ibland gör han ordning med maten.
- Under tiden så brukar jag få bada/mata Tiffany och lägga henne för kvällen.
Så ser våran vardag ut även helgerna med. Fast då slutar "R" kl 13:00 istället för 18. Men det är inte meningen att jag ska ta hand om Tiffany, hemmet och katterna. Jag måste också få EGENTID, men har jag de MAX 1GÅNG i VECKAN ska jag vara glad.


Jag skiter totalt i om folk tycker jag klagar nu men de är iallafall min blogg och har rätt till och skriva och klaga emellan åt vad jag känner och tänker.
Ibland så funderar jag även/tänker varför de ska hända mig:

- Haft ett helveteförhållande med mitt "ex" som höll på med ***.

- Blev hotad/tvingad till en abort i v.11, mot min egen vilja!
- Blir gravid igen efter några månader efter aborten, vart livrädd för en ABORT IGEN.

- Så föddes Tiffany och vi har en riktig tuffstart.

- Så när Tiffany var 4månader, vart hon riktigt dålig och höll på strycka med.

- Problem med Tiffany emellan åt med matsituationer, och verkligen kämpar.

- Sen utöver de så är problem med vårat "förhållande" med väldigt mycket/ofta.
VARFÖR SKA DE ALDRIG VARA BRA SÅ MAN KAN NJUTA AV LIVET OCH VARA GLAD, BARA NJUTA AV LIVET!!

  BILDEN SÄGER NOG DE MESTA, OCH SÅ FAAAAAN!!!

Kan vara skönt och få skriva av sig ilskan och alla tankar och allt...

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards