Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 23 november 2011

Av julimamma - 23 november 2011 22:50

Under dagen har vi badat och de gick jätte bra och Tiffany vart väldigt trött, sen fick Tiffany även en spruta(influensa) idag. Den sprutan är ett extra skydd mot henne så hon inte blir jätte dålig när hon blir förkyld och såna saker. Dom barnen som har hjärtfel får erbjudan och ta den sprutan för dom är bland den riskzonen att ha sämre immunförsvar.

Tiffany sov middag i 2,5timme och sen var hon pigg hela kvällen, man märker inte ens på henne att hon har fått en spruta idag. Hon hade ingen feber ikväll nu innan hon somnade heller, får se om hon har de imorgon då blir det och avboka tiden hos BVC. Eftersom vi ska till BVC imorgon på en ny viktkontroll, sen ska vi inte dit fören 1månad om vi är hemma då. Annars imorgon blir det ta de lugnt och börja plocka fram julgardiner och lite julpynt, får se hur Tiffany mår imorgon.

Som ni kanske läste i mitt tidigare inlägg idag så har vi fått brev från Tiffanys läkare i Västerås, han har varit kontakt med dom i Göteborg angående om Tiffany. Dom sa till oss i somras att vi skulle få en ny kallelse i nov/dec men de har vi inte fått ännu och nu vet vi ungefär när vi kommer ev. få åka ner till Göteborg. Men tänker inte skriva ut de i bloggen eftersom ingenting är säkert ännu. Men vi kommer iallafall få åka ner till Göteborg och göra nya kontroller och tanken var att dom skulle göra en datortomografi men de blir och göra en hjärtkateterisering och de har dom gjort förut på Tiffany. Under hjärtkateterisering så ska dom försöka då vidga lungartären om dom tycker den ser väldigt trång ut. Så vi får se hur det går under den undersökningen, om dom behöver vidga lungartären eller inte. Så ligger de till iallafall för nästa undersökning i Göteborg för Tiffany, sen hoppas vi få komma hem snarast.
Kommer inte på så mycket mer och skriva om nu ikväll, ha de bra. God natt!
   
Bilden är från google.

Av julimamma - 23 november 2011 16:12

Imorse vaknade vi runt kl 10:15 och åt frukost och sen plockade jag ner de sista inför badet. Sen åkte vi iväg och bada och det gick jätte bra men Tiffany var lite chokad i början men sen gick de bra. I slutet när vi skulle gå upp så ville hon inte gå upp, härlig unge! Sen var de dags för att åka vidare till sjukhuset och ta en spruta och de gick jätte bra och sen fick Tiffany lite mellis i bilen och somnade i bilen med, vilket inte händer ofta. När vi kom hem så la jag Tiffany i sängen direkt och så började jag plocka upp badkläderna och satte igång en maskin tvätt direkt och sen läste jag ett brev vi har fått från Tiffanys läkare i Västerås. Men vill inte skriva om de just nu, tänkte smälta de lite själv först, skriver kanske ikväll om de. Tänkte lägga mig i sängen och vila en stund nu för jag är ganska trött jag med efter badet. Skriver kanske mer ikväll, ha de bra!
    

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards