Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 2 mars 2011

Av julimamma - 2 mars 2011 22:31

Tiden går verkligen fort det har hunnit blivit en ny månad MARS, vart tar tiden vägen egentligen.. Tiffany är redan 7,5månad förstår verkligen inte vad tiden försvinner fort nu när man har barn, man saknar verkligen den tiden när hon var nyfödd och vi fortfarande var kvar på BB i Västerås..
I måndags så var vi och träffade Tiffanys syssling och hennes kompisar det var verkligen jätte trevligt det var ett tag sen man träffade dom andra.. Så fick jag även ringa och skälla på försäkringskassan för jag har inte fått pengar på 2månader, så jag skulle få mina pengar idag och det har jag äntligen fått..
I tisdags (igår) så blev det och ta det lugnt för jag är förkyld och hade även 39graders feber men de gick ner till 38,5 efter jag hade tagit en alvedon.. Tiffany har börja med att hon inte riktigt vill äta längre hon äter helst bara sin ersättning just nu men ska man väl vara glad över att hon tar någonting iallafall..
Idag så var jag och Tiffany på promenad redan på förmiddagen och då gick vi til H&M och köpte lite kläder till henne och även in på Willys och handla hem lite mat till oss.. Sen gick vi hem och så fick Tiffany mat och sen vila en stund..

Vi fick även post från sjukhuset i Göteborg idag om att vi ska dit med Tiffany för hon ska göra en ny hjärtkateterisering den 24mars så vi ska vara där redan den 23mars kl 10;00 för inskrivning men vi åker ner den 22mars.. Men vi får se vart vi ska sova för hotellet vi skulle bo på är FULLT.. Men det är landstinget som ska betala vårat boende, så vi får se vi ska prata med dom i Göteborg får vi se vad dom säger vad vi ska göra.. Vill inte åka till Göteborg igen för man vet aldrig om vi blir kvar eller om vi kan åka hem igen, men om allting ser bra ut så skulle vi få åka hem den 24mars om det inte blir försent annars åker vi hem den 25mars..
**HÅLLER VERKLIGEN TUMMARNA ATT FÅ FÅR ÅKA HEM OCH NJUTA AV ATT VÅREN SKA KOMMA NÅGON GÅNG.. **

Under kvällen så har vi tagit det lugnt är lite hängig ikväll men det är för att jag är förkyld.. Jaja, ska börja göra kväller nu för jag är ganska trött.. Ha det bra!
 
Tiffany leker med sina fötter väldigt mycket nu..   
 
Köte; Mockasin "skor"..
         2st T-shirt..
         1 vårmössa..
         1 Kofta..
         1par jeans..
         1 dress med Hello Kitty..    

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards