Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 9 mars 2011

Av julimamma - 9 mars 2011 22:39

Igår så var vi till Kyrkis på eftermiddagen sen gick vi och hämtade ut ett paket som var från H&M kläder till Tiffany.. Sen under tog vi det lugnt och när älsk kom hem så tog han med sig Tiffany och handla lite saker till maten och då passade jag på och tog det lugnt en stund för jag hade ont i huvudet.. Efter maten fick jag jätte ont i magen och sprang väldigt mycket på toa och under natten så spydde jag 2gånger hade lite ont i magen fortfarande på morgonen.. Sen gick det över mot eftermiddagen och då sov Tiffany middag och jag tog det lugnt för jag hade ont i huvudet idag igen.. När älsk kom hem så sov fortfarande middag och det blev och tog det lugnt en stund sen vid kl 19:45 så började jag göra muffins vilket inte är speciellt ofta för det är flera månader sen jag bakade..sen började älsk med maten och då fixade jag lite med gardinerna i vardagsrummet sen åt vi mat.. Efter maten så diskade jag, gjorde klart muffinsarna, diskade, dammsög av lite med, skurade rent kattlådan, gjorde rent toaletten, mata Tiffany och lagt henne för natten.. Nu sitter jag vid datan och ska strax lägga mig för imorgon ska vi till Västerås och då ska Tiffany göra sitt första hörseltest som hon skulle ha gjort på BB men det har hon ännu inte gjort.. Så ska hon även få sin 3:e dos av Synagis (RS-virus, skydd).. Kommer inte på så mycket mer och skriva ikväll men, ha det bra!!

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards