Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av julimamma - 6 mars 2011 23:30

I torsdag så fick Tiffany testa åka pulka för andra gången för den första gången gick det inte så bra.. Men denna gång skrattade hon och ville inte gå av pulkan när vi skulle in genom porten för att gå in.. I fredags tog vi det lugnt och hade en mysstund på morgonen som vi har alltid på fredagar.. I lördags så åkte vi till älsk familj för hans lillasyster fyllde år, så vi var där och gratta henne.. Sen åkte vi hem till hans andra syster och var där under kvällen och hade trevligt.. Idag så har jag dammsugit, skura golv, bada med Tiffany, bädda rent i våra sängar och Tiffanys, bytt bokhylla i Tiffanys rum, handla, hängt tvätt, fixa klart i vårat sovrum och fixat med gardinerna där inne med sen senare på kvällen när Tiffany vaknade så var vi ute på en promenad med.. Ikväll har jag färga håret första gången på 8månader vilket är rekord för min del annars kan jag färga flera gånger.. Imorgon ska jag och Tiffany till BVC och se om hon har gått upp någonting i vikt och växt, ska bli spännande och se.. Min och Tiffanys förkyldning är nästan helt borta nu jag har bara lite snuva kvar.. Jaja, ska kolla på film strax och sen sova.. Ha det bra!
 
När Tiffany var ute och åkte pulka för andra gången..
 
Köpte lite kläder idag....                  Gardinerna i sovrummet..
 
Ffärgade mitt hår.. Håret är blött på bilden, ska vara chockladbrunt..

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards