Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 17 mars 2011

Av julimamma - 17 mars 2011 22:46

Idag är vår älskade dotter 8månader gammal, tiden går verkligen fort..
Sista månaden har hon lärt sig;
- att hålla upp huvudet när hon  ligger på mage..
- hasar sig runt när hon ligger på mage..
- stoppar in fötterna i munnen..
- öppna blöjan när hon ligger på skötbordet..

- vänder sig mer från mage till rygg nu med..

- lärt sig äta marie kex själv..


 
Du är vår lilla pratkvar som älskar och prata..
Med dig går det inte en dag utan att man skrattar och ler..

Du är det mest underbaraste som har hänt för oss, du betyder allt för oss..

Av julimamma - 17 mars 2011 22:23

Vaknade redan kl 7;30 idag av att Tiffany vaknade då, så jag klädde på mig och så matade jag henne och åt frukost.. Gjorde oss klara för att gå till kyrkis en sista gång innan vi åker till Göteborg och med till kyrkis var Karin med.. Efter kyrkis blev det att gå hem och mata Tiffany och sen passade man på och plocka med rentvätt och satte igång en till maskin innan vi skulle gå ut igen.. På eftermiddagen kl 14:30 gick vi till föräldrargruppen och det var information om barnsäkerhet, det var vi och 2st till så det kändes mindre seriöst från dom andra som inte kom.. Men nästa träff är i maj och då ska vi till bibblan men det har vi redan varit så gången därpå är inte fören i september.. Under kvällen så har Tiffany badat och sen har vi tagit det lugnt och busa lite grann.. Ska snart in och duscha sen sova för natten så man orkar med morgon dagen med, och imorgon har vi ingenting planerat mest bara ta det lugnt.. Idag fick vi hem kläder som jag har köpt till Tiffany som är storlek 74.. Ha det bra!!  

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards