Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 1 maj 2011

Av julimamma - 1 maj 2011 22:17

Tänkte skriva lite ikväll när jag ändå har tid över.. Det har inte hänt så mycket på sista tiden iallafall har mest varit ute i det vackra vädret nu när våren har kommit.. 
I veckan fick vi hem papper från Göteborgs sjukhus (Drottning Silvia barn och ungdomssjukhus) om planerad operation för Tiffany och meningen var att hon skulle ha gjort den operationen den 15juli men vi ville hellre få den gjord tidigare och det blev den 8juni själva operationen är så vi ska åka ner redan den 6juni så det blir ingen nationaldags firade för oss eller födelsedagsfirande.. (Robin fyller år den dagen vi ska åka till Göteborg).. Just nu sitter jag vid Robins dator för min dator har fått "damp".. Under påsk så var vi hos mina föräldrar och min morfar kom dit med och sen har det inte hänt så mycket mer under tiden egentligen utom att vi har gått på BVC en gång i veckan.. 
          Så har det blivit att man har handla lite saker till TIffany som bland annat de som kommer på bilderna, det är inte riktigt allting men nästan.. Ska även få hem en säng till henne som hon ska ha sen, men den ska vi hämta om ca 2veckor..  
          Annars under veckan som kommer händer det inte speciellt mycket mer än att vi hoppas på bra väder så man kan vara ute mycket och på onsdag fyller jag år men det blir inget speciellt firande för det.. Under helgen så är det Köpings crusing och medelstidsmarknad i Kungsör som vi hade tänkt och gå på..

Ikväll fick TIffany för sig och äta vanlig mat igen första gången på flera veckor om det inte är även månader sen hon åt det.. Så hon äter även majskrockar med som verkligen tycker om och lite annat smått, så vi hoppas på att det  håller i sig nu att hon ska äta vanlig mat igen.. Ska ta en varmdusch och sen lägga mig i sängen och sova för natten, är jätte trött efter en dag i Västerås på Ikea och City Gross..
       

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards