Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 20 maj 2011

Av julimamma - 20 maj 2011 23:15

Idag vaknade jag av väckarklockan vid kl 8;45 och då gick jag upp och tog hand om Tiffany för hon var tvungen och följa med till barnmorskan idag för jag skulle dit idag.. Sen efter det blev det och handla hem lite till oss och till Tiffany, sen gick vi in på Kappahal för att kolla efter en till solhatt till Tiffany.. Sen gick vi hem och då upptäckte jag att mina nycklar var inte i väskan så jag kom inte in, så då fick "R" komma hem och släppa in mig.. När vi kom in fick Tiffany lite mellis, försökte lägga henne en stund men gick inte så då började jag dammsuga av lite.. Sen kom Emma och Leo över en stund och vi pratade och fika lite.. Sen gick vi ut på stan en stund och så åt vi lite mat på Chili nam nam, det var väldigt gott faktiskt.. Sen gick vi hem och då var klockan 20;00 så det blev gröt och välling för Tiffany sen bada och så läste jag en saga för henne och nu sover hon.. Ikväll ska vi inte väcka henne för att dom sista kvällarna har hon inte vilja ha välling, så därför ska vi testa och se hur det funkar med det i natt.. Men risken finns att hon vaknar tidigare imorgon men då får hon vällingen då istället och sova en stund till förhoppningsvis.. Det är iallafall min och Tiffanys dag så nu tänkte jag faktiskt krypa ner i min säng och sova, är riktigt trött efter denna dag, ha det bra!
Detta köpte jag till Tiffany idag, och kaninen fick hon välja själv.. 

( Visst hon är bara 10månader men hon vet ganska mycket själv vad hon vill ha och ibland får hon faktiskt vara med och bestämma vad hon ska få för leksak eller vad det kan vara.. ) 

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards