Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 11 maj 2011

Av julimamma - 11 maj 2011 16:18

Idag har vi varit på sjukhuset i Västerås för vi skulle träffa sjukgymnasten, kolla hörseln på Tiffany och träffa diaitsten och ortopeden för dom skulle kolla hur Tiffany åt..


Hos sjukgymnasten gick det bra, och hon gör sina små framsteg så vi ska fortsätta med och hjälpa henne med och träna med och sitta och även försöka krypa med..
         På hörcentralen så gick det som vi hade hoppas på, det var det vänstra örat som skulle kollas upp denna upp det och det gick inte så bra.. Så vi ska träffa en doktor och sen göra ett nytt försök med hörseltestet..
        Med diatisten och ortopeden så gick det faktiskt väldigt bra.. Fick massor av beröm både Tiffany och vi med så det känns bra.. Skulle bara fortsätta som vi göra redan idag med matningen för det var perfekt..


Vi tog även viktkontroll idag med för att se hur mycket hon hade gått upp denna vecka och på 6dagar hade hon gått upp 110gram vilket vikten är 5900gram, förra veckan var det 5790gram.. Så det tyckte diatisten var kanon bra så det var skönt det.. Så vi behöver inte gå till BVC imorgon för att väga Tiffany, så jag ska ringa dit imorgonbitti och avboka tiden med och kommer inte behöva gå dit fören slutet av månaden innan vi åker till Göteborg..


Annars under dagen så ska jag och Tiffany till mina föräldrar och sova där, så jag hoppas på att det är fint väder så man kan sola lite med.. Ska ta och plocka fram saker som vi ska ha med och sen ska jag även mata Tiffany med sen kommer mina föräldrar för dom ska hjälpa mig med lite saker i Tiffanys rum.. Skriver kanske mer ikväll, beror på om jag har någonting och skriva om.. Ha det bra!

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards