Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 9 maj 2011

Av julimamma - 9 maj 2011 10:40

I fredags kom mamma över och vi gick och handla lite bröd och välling till Tiffany för det var nästan slut.. Sen gick vi en liten promenad och matade även ankorna sen gick vi hem och fikade och snackade sen kom även Petra över.. Sen kom älsk hem och så åkte mamma hem och vi tog det lugnt under kvällen var ute en stund på kvällen med Tiffany och var vid Kråkis sen var Tiffany trött.. Under lördagen så vaknade jag och Tiffany vid kl 9:30 och då åt vi frukost och sen busade vi en del och Tiffany fick sitta i sin gåstol en stund och sen fick hon sova middag och sen kom älsk hem från jobbet och sen åkte vi till Kungsör på medeltidsmarknaden men det var ganska dött där.. Sen vid kl 16;30 var vi på stan i Köping och väntade på Crusingen skulle komma igång vid kl 17.. Så vi var där till kl 19 ungefär sen gick vi hem med TIffany för hon skulle äta mat sen gick jag och Petra ut igen en stund vid kl 21 -23 och kollade på mer bilar och så träffade vi på Anna (svägerskan) och gick runt med henne på stan och träffade även på min brorsa en snabbis.. Igår (söndags) så åkte vi en stund till mina föräldrar för vi skulle låna deras grill och grilla lite korv sen gick vi in till mammas granne och kollade på deras kattungar som är 4st, jätte söt verkligen.. Sen under kvällen blev det och kolla på film med älsk var verkligen länge sen vi gjorde någonting sånt tillsammans, måste man göra oftare faktiskt riktigt mysigt.. 


Annars idag blir det och ta det lugnt och gå ut i det vackra vädret.. Skriver kanske mer ikvälk, KANSKE!! 

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards