Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 20 juni 2013

Av julimamma - 20 juni 2013 23:00

Morgonen började med sovmorgon till kl 10 och sen fick Tiffany välling i våran säng för jag mådde illa och ville inte ha någon frukost alls imorse just då. Sen hade vi mysstund tillsammans men samtidigt ville hon bråka emellan åt men när hon gjorde de så gick vi ner och packade ihop de vi skulle ha med oss till Köping.
När vi var hos barnmorskan på kontroll så gick de fort och jätte bra denna gång, som jag hade hoppas på verkligen. Efter vi var klara där så åkte vi till Willys och handla lite sen tog vi en fika med efteråt och så handla vi lite snabbt på Ica maxi sen åkte i hem. När vi kom hem så plockade vi in de som hade handlas och under tiden ville Tiffany sitta i sandlådan vi köpte igår. Så passade jag på och klippa till gräsmattan lite till med och även på framsidan hos mina föräldrar med och så tog jag ett fotbad för behövdes verkligen för mina fötter var GRÖNA, sen när jag var klar så stoppade Tiffany ner mina skor i baljan och hade ut massa vatten på golvet med och sen slutade med att hon satt och badade med kläderna på i baljan. 
Så under kvällen har vi även grilla med och ätit ute på altan och hade jätte mysigt tillsammans men Tiffany vart lite fundersam på varför vi satt ute och åt men hon åt jätte bra och sen fick hon duscha och sova för natten vid kl 21 och somnade ganska direkt. 
Annars under kvällen har jag packa upp lite och ska strax äta lite jordgubbar med grädde sen fortsätta med det jag gjorde sen ska jag duscha och sen sova för natten är jätte trött. Det går inte så bra och ladda upp bilder just nu men det kommer senare så fort det funkar. Skriver mer så fort jag har tid och verkligen kommer ihåg det. Ha det bra!

Av julimamma - 20 juni 2013 22:53

Datum: 20juni 2013. (v.40/39+1)

SF mått: 34cm.
Hjärtljud: 155slag.
Blodtryck: 120/80.

HB/järn: -
Socker/glukos: -

Vikt: -

Sammanfattning: Magen hade äntligen växt 1cm iallafall så det blir inget extra ultraljud som barnmorskan trodde. Så fick vi även lyssna på hjärtljuden och det lät jätte fint och bra det med och Tiffany tyckte det var roligt och lyssna på Lillsyskonets hjärtljud. Blodtrycket var mycket bättre denna gång direkt med och behövde inte ha någon vilopaus denna gång. Får vi se om de var sista eller om jag kommer få gå en gång till, spännande!

Av julimamma - 20 juni 2013 22:32

Under dagen har jag, mamma och Tiffany varit till barnmorskan men om de skriver jag om senare. Men skriver senare från datan har inte mycket batteri kvar på mobilen.

Av julimamma - 20 juni 2013 10:21

Vi har inte kommit iväg än till förlossningen bara de att jag har inte haft ork eller tid till att blogga varje kväll just nu. Ska försöka med det under dagen eller ikväll så får vi se hur de blir med det. Idag är det iallafall sämre väder ute så får vi se vad som händer idag utom en sak som är planerad och göra. Skriver mer om de senare. Ha de bra!

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards