Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 5 juni 2013

Av julimamma - 5 juni 2013 23:45

Morgonen började med att Tiffany vaknade vid kl 07:50 och då fick jag en puss på kinden eftersom vi sov hos mina föräldrar under natten nu IGEN. Hehe! Men iallafall de var "R" som körde över oss dit igår kväll för dels för att de var brorsans student IDAG. Så jag de blev så att vi sov hos mina föräldrar av några anledningar och då hjälpte jag till lite med lite saker inför idag och somnade vid kl 01:15 och vaknade med världens huvudvärk inte alls skönt.
Mådde dessutom jätte illa imorse så fick bara i mig knappt en maka imorse och ett glas med lite vatten och alvedon, men gjorde oss klara och så kom mormor, morfar och plastmorfar och så gjorde vi oss klara för att kolla på när brorsan hade utspringning i skolan så åkte vi hem igen.
Annars under dagen så sov faktiskt Tiffany middag i 2,5timme så hon var bra trött efter att ha varit och kollat på studenten, fikat och vakna tidigt på morgonen och busat massor. När hon vaknade så fick hon en smoothie och sen ville hon gå ut och leka på gården och så ville hon sitta i vagnen och gå på proemad så pappa/morfar gick iväg med henne en stund sen ville hon leka en stund när hon kom tillbaka sen åkte vi hem igen. 
Under kvällen när vi kom hem så fick Tiffany en flaska med välling och eftersom klockan vad runt 20:30 när vi kom hem så var de bara och göra Tiffany klar för natten. Så under kvällen har jag tagit de lugnt och mått illa efter allt ÄTANDE idag. Ska snart ta en dusch sen sova för natten så man orkar med morgon dagen också. Ha de bra!

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards