Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 28 juni 2013

Av julimamma - 28 juni 2013 23:45

Under dagen har jag, mamma och Tiffany varit ute på promenad sen tog vi de lugnt en stund och fikade lite och Tiffany "målade" med vanligt vatten på en träsoffa. Hon ville hjälpa sin morfar och måla altanräket men hon fick hålla sig till vanligt vatten istället och hon tyckte det var jätte roligt iallafall. Sen kom "R" hem och då käkade vi och sen gick vi ut på gården hemma och gjorde ordning lite medan "R" rensa ogräs i gruset så klippte jag gräset på framsidan och sen tog jag upp ogräset som skulle plockas upp och Tiffany satt i sin sandlåda och lekte jätte länge och hade roligt. 
Sen tröttnade hon men hon ville sitta på trappan för att jag satt och vilade en stund då så kom "R" hem igen från jobbet för han var tvungen och åka iväg ett tag och då klippte han på baksidan så nu ser det bättre ut på tomten igen. När vi kom in igen runt kl 20:30 så fick Tiffany välling sen sova för natten och jag kollade på Skärgårdsdoktorn på datan och tagit de lugnt för värkarna håller på fortfarande och bråkar under dagen och kvällen med. Får se när Lillsyskonet har tänkt och komma ut till oss egentligen nu är de 3dagar övertiden, håller tummarna att du vill komma ut till oss snart nog vi längtar efter dig! Ska strax sova för natten. Ha de bra!

Av julimamma - 28 juni 2013 13:06

Fick sovmorgon idag verkligen till kl 11:30 för då vaknade Tiffany så gick vi upp och åt frukost och sen kom mamma in och hjälpte mig med och sätta igång en maskin med tvätt sen satte jag igång diskmaskin med. Under natten har jag haft kraftigare värkar och riktigt ont men gick upp och runt lite sen lugnade det ner sig då la jag mig i sängen igen och sov. När mamma gick in till sig så tog hon med sig Tiffany men jag ska strax dit in jag med och ta de lugnt och sticka lite på filten till lillsyskonet som jag började med i början av veckan, ska försöka få den klar innan bebisen kommer. Får se helt enkelt hur det blir med det, man kan alltid försöka och göra den klar iallafall. Skriver kanske mer senare under kvällen om jag har ork.

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards