Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 11 juni 2013

Av julimamma - 11 juni 2013 23:49

Morgonen började vid kl 10 för då var Tiffany vaken och så gick vi upp men hon ville inte ha sin gröt till frukost så jag fick blanda en flaska med välling och de drack hon upp sen började jag plocka ordning lite och satte igång en maskin med tvätt samtidigt. Så började jag dammsuga och sen plockade jag fram lakan till sängen som Lillsyskonet ska ha i sin säng när den kommer men var tvungen och fixa till madrassen först för den var lite större än själva sängen men nu passar den bättre och nu är den bäddad också. 
Sen var de dags för Tiffany och få mellis sen försöka få henne och sova middag men de ville inte hon riktigt göra men de tog totalt 2,5-3timmar för att få henne och sova middag. När hon väl somnade så tog jag de lugnt en stund och plocka lite här hemma med de som finns och plocka med vill säga nu inför flytten. Sen käkade vi lite sen åkte vi till Dollarstore och sen vidare till affären och handla lite sen hem och då fick Tiffany leka en stund och hon satt i badrummet och ritade på golvet och väggarna med sina badkritor och hon tyckte det vart jätte fint iallafall och under tiden hängde jag tvätt och "R" packade lite i köket och sen fick Tiffany välling vid kl 20:30 och sen sova för natten. 
Ska snart krypa ner i sängen och sova för natten för jag är jätte trött och sen har jag haft en del förvärkar idag och ont i svanken, den smärtan hade jag när jag väntade Tiffany och de var de som gjorde att jag åkte in förra gången och inge hjälpte då men eftersom de är oregelbunden värk fortfarande så är de ganska lugnt fortfarande enligt MIG. Det är bara återvänta och se vad som händer men tror inte förlossningen kommer sätta igång ännu kommer nog gå minst 1vecka till iallafall men man ska aldrig säga aldrig de vet man aldrig. 
Skriver mer imorgon under dagen/kvällen när jag har tid. Ha de bra!

13dagar kvar till BF. <3

Av julimamma - 11 juni 2013 00:48

Vad ska man egentligen skriva ikväll det vet jag inte men man kan inte alltid veta vad man ska skriva det är ju så ibland.. 

Men under dagen har det mest och tagit de lugnt för Tiffany ville inte samarbeta med mig alls idag men det är väl såna dagar också ibland speciellt när jag var helt slut idag även om jag har sovit som en stock i natt. Har inga direkta problem med min sömn men det är så nu när man är höggravid att man har inte alls samma energi eller ork som vanligt. När "R" kom hem så hade äntligen Tiffany somnat för jag har kämpat med under dagens gång att få henne och sova middag och när "R" ändå var hemma så passade jag också på och sova en stund och det vart ca 3-4timmar som jag sov på soffan riktigt skönt faktiskt. Ikväll käkade vi faktiskt pizza dels för att jag sov till kl 20 så de blev så sent och börja laga mat då så de blev pizza istället men de är bättre än ingenting alls. 
Annars under kvällen har jag tagit de lugnt och duschat för igår hade vi inge varmvatten för blixten hade slagit ner i fjälvärmen igår och vi fick tillbaka varmvattnet tidigit imorse igen. Skönt! Ska strax krypa ner i sängen och sova för natten är jätte trött igen verkligen. Skriver mer när jag har tid kanske imorgon vi får se. Ha de bra!
Vill bara skicka även en liten hälsning till Sacha blir bättre nu verkligen! Krya på dig nu..

   dagar kvar till BF, spännande verkligen. Är nyfikna på när Lillsyskonet har tänkt och komma ut till oss nu. Du är iallafall efterlängtad av din storasyster som försöker mata dig genom naveln varje dag och pussar på magen. Du är efterlängtad av många, bara få ligga och mysa med dig och familjen!   

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards