Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg under oktober 2012

Av julimamma - 2 oktober 2012 23:24

Det vhar varit full fart hela dagen kan jag säga. Föst var vi pch lämnade Molly på djurkliniken och sen Tiffany på dagis. Så gick vi på ett möte och efter de till apoteket och hämta ut Tiffanys näringsdrycker som har kommit sen åkte vi hem och käkade frukost. Efter frukost så började jg dammsuga  och sen tog jag de lugnt en stund.
Sen vid kl 12 så hämtade vi Molly sen hämtade jag Tiffany på dagis efter de gick vi till öppna förskolan(kyrkis) efter de vart de och gå hem och då fick Tiffany käk sen fick hon sova middag och då somnade jag till på soffan med en stund dels för att jag var trött sen hade jag ont i huvudet. 
Vi käkade middag sen fick Tiffany sitta med i soffan och kolla på Djuraktuen en stund sen borsta tänderna och sova för natten, somnade utan några problem. Kommer inte på så mycket mer och skriva ikväll. Skriver mer när jag har tid. Ha det bra! God natt!

Av julimamma - 1 oktober 2012 20:05

Morgonen började kl 8, gick upp och tog hand om Tiffany för "R" var tvungen och åka till jobbet. Sen åkte vi till Västerås för de var dags för bassängträning idag och det gick jätte bra. Efter de åkte vi till Ikea och handla lite sen käkade vi lite där sen gick vi runt där en stund för att fördriva tiden sen åkte vi till Habliteringen och träffade Ortoped, sjukgymnasten bland annat det var en del personer där iallafall men de gick bra och snabbt.
Sen åkte vi hem och så plockade jag ordning på badkläderna och sen la jag Tiffany i sängen för att hon skulle få sova middag. Jag frös så jag tog mitt täcke och la mig på soffan för att vila en stund men somnade och vaknade av att "R" sa att de var mat. Kommer inte på så mycket mer och skriva ikvälll. Ha de bra!

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards