Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Direktlänk till inlägg 11 juni 2013

11juni 2013.

Av julimamma - 11 juni 2013 23:49

Morgonen började vid kl 10 för då var Tiffany vaken och så gick vi upp men hon ville inte ha sin gröt till frukost så jag fick blanda en flaska med välling och de drack hon upp sen började jag plocka ordning lite och satte igång en maskin med tvätt samtidigt. Så började jag dammsuga och sen plockade jag fram lakan till sängen som Lillsyskonet ska ha i sin säng när den kommer men var tvungen och fixa till madrassen först för den var lite större än själva sängen men nu passar den bättre och nu är den bäddad också. 
Sen var de dags för Tiffany och få mellis sen försöka få henne och sova middag men de ville inte hon riktigt göra men de tog totalt 2,5-3timmar för att få henne och sova middag. När hon väl somnade så tog jag de lugnt en stund och plocka lite här hemma med de som finns och plocka med vill säga nu inför flytten. Sen käkade vi lite sen åkte vi till Dollarstore och sen vidare till affären och handla lite sen hem och då fick Tiffany leka en stund och hon satt i badrummet och ritade på golvet och väggarna med sina badkritor och hon tyckte det vart jätte fint iallafall och under tiden hängde jag tvätt och "R" packade lite i köket och sen fick Tiffany välling vid kl 20:30 och sen sova för natten. 
Ska snart krypa ner i sängen och sova för natten för jag är jätte trött och sen har jag haft en del förvärkar idag och ont i svanken, den smärtan hade jag när jag väntade Tiffany och de var de som gjorde att jag åkte in förra gången och inge hjälpte då men eftersom de är oregelbunden värk fortfarande så är de ganska lugnt fortfarande enligt MIG. Det är bara återvänta och se vad som händer men tror inte förlossningen kommer sätta igång ännu kommer nog gå minst 1vecka till iallafall men man ska aldrig säga aldrig de vet man aldrig. 
Skriver mer imorgon under dagen/kvällen när jag har tid. Ha de bra!

13dagar kvar till BF. <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av julimamma - 1 juli 2013 11:26

Det blev inge junibebis för våran del, den har de bra i magen men vi har fått åkt in flera gånger redan till förlossningen och under helgen blev jag inlagd med men ingen bebis än. Vi får tydligen 2st julibarn istället den kanske inte ville komma i sl...

Av julimamma - 30 juni 2013 07:08

Vilken låång natt de har varit men har iaf fått sovit ca 4timmar i natt bättre än inget iallafall och så har jag haft en del värk i magen med. Har nyss ätit lite men samtidigt mår jag illa. Skriver mer sen....

Av julimamma - 30 juni 2013 00:29

Det är lördag och under natten sov jag inte mycket. Under dagen har jag haft en del värkar och varit helt slut eftersom jag inte sov så mycket under natten. Vi var och handla och när vi skulle hem så var Tiffany trött och lite gnällig. Så visade hon ...

Av julimamma - 28 juni 2013 23:45

Under dagen har jag, mamma och Tiffany varit ute på promenad sen tog vi de lugnt en stund och fikade lite och Tiffany "målade" med vanligt vatten på en träsoffa. Hon ville hjälpa sin morfar och måla altanräket men hon fick hålla sig till vanligt vatt...

Av julimamma - 28 juni 2013 13:06

Fick sovmorgon idag verkligen till kl 11:30 för då vaknade Tiffany så gick vi upp och åt frukost och sen kom mamma in och hjälpte mig med och sätta igång en maskin med tvätt sen satte jag igång diskmaskin med. Under natten har jag haft kraftigare vär...

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards