Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 1 september 2011

Av julimamma - 1 september 2011 22:57

  Torsdag;

- Ev. kyrkis beror på Tiffany. -BLEV INGET!

- Börja packa det vi ska ha med.

- Bada Tiffany.

- Tvätta.

- Hänga tvätt.

- Plockat ordning lite.

- Handla de som behövs med.

- Under kvällen ta det lugnt, lägga sig skapligt.


Under dagen så åkte jag och Tiffany till mina föräldrar och hälsa på en stund. Vi åkte hem igen vid kl 19:30 och då åkte vi och plockade upp Sebbe(brorsan) och hans tjej(Zandra) inför imorgon. Sen åkte vi hem och jag gav Tiffany gröt och ersättning sen fick hon sova för natten och hon har varit så duktig idag. Hon sov middag förut idag i 3timmar ganska precis, vilket var ganska länge sen hon sov middag så länge. Men hon får gärna sova för det behöver hon få göra emellan åt för att må bra. Under kvällen har jag även plockat ner resten av Tiffanys mat, gröt, ersättning m.m Ska stoppa ner alla kläder i en väska strax sen ska jag kolla på film och sova för natten, ska duscha imorgonbitti. Kommer inte på så mycket mer och skriva nu, ha det bra.

Av julimamma - 1 september 2011 14:21



Satt nu och läste genom min blogg om graviditeten med Tiffany. Från den dagen vi fick veta att det låg ett liv i min mage och växte, det är helt otroligt att ett barn får plats i magen. Kommer ihåg den dagen vi var hos barnmorskan som det var igår, vilken chock det blev för oss. Vi var så chockade att vi sa knappt någonting till varandra på flera timmar fören "R" hade kommit hem från jobbet. Saknar verkligen dom sparkarna man fick ibland så det gjorde även ont och dom rörerelserna när du vände på dig i magen. Sen att få se magen växa varje vecka och dag, sen att man fick höra dina hjärtslag i magen var en mysig stund hos barnmorskan. Tiden går verkligen fort med dom små älskade liven. Är så stolt att jag har en sån fin prinsessa som vi har och att hon mår så bra efter allt hon har varit med om. Älskar dig Tiffany.


   

Av julimamma - 1 september 2011 13:38

  Torsdag;

- Ev. kyrkis beror på Tiffany. -Blev inget!

- Börja packa det vi ska ha med.

- Bada Tiffany.

- Tvätta.

- Hänga tvätt.

- Plockat ordning lite.

- Handla de som behövs med ?

- Under kvällen ta det lugnt, lägga sig skapligt.


Har hunnit med ganska mycket under förmiddagen fast vi vaknade vid kl 9:30 och då fick Tiffany gröt och ersättning. Men så spydde hon lite och då fick hon bada vilket hon tyckte om. Sen fick hon sitta med oss vid frukosten och då ville hon ha mer, sen satte jag igång en maskin med tvätt och sen busade jag med Tiffany. Sen fick hon lite mellis sen behövde hon sova middag och det har hon gjort snart 2timmar. Under den tiden har jag hängt tvätt, lagt in ren tvätt, plockat fram kläder tills imorgon, fixat sängkläder som vi ska ha med och lite annat. Har även plockat ordning lite i lägenheten med sen blir det och städa av lite senare när "R" kommit hem så går det fortare om vi hjälps åt, sen blir det och ta de lugnt resten av kvällen. Kommer inte på så mycket mer och skriva nu, skriver kanske mer ikväll. Ha det bra.

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards