Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 13 september 2011

Av julimamma - 13 september 2011 22:55

Detta är dagens planer just nu;
  Onsdag;

- Sjukhuset, träffa psykologen med Tiffany.

- Ta det lugnt.
- Kolla på Idol -om det går?

Av julimamma - 13 september 2011 22:27

Det är dagens planer just nu:
  Tisdag;

- Träffa Emma & Leo.
- Ta det lugnt.
- Kolla på Idol.

Idag så vaknade Tiffany vid kl 10:15, hon tog sovmorgon idag och det gjorde jag med faktiskt. Vi åt frukost sen gick vi ut och träffade Emma & Leo och vi gick till Hemköp och handla sen gick vi och fika på barncafé Malva, vet inte om dom skulle stänga igen på fredag?!?! Men ialllafall vi gick dit och fikade och då fick Tiffany mat sen började hon visa att hon var trött men då var kl runt 13:30 så vi tog en promenad till Willys och sen gick vi hem och då fick Tiffany lite mat och sen busade vi en stund sen var hon fortfarande trött så hon fick sova middag. Jag kollade på tv under stunden och somnade till på soffan. Annars under kvällen så satt jag och Tiffany kollade på Idol och hon skakade på huvudet "NEJ" om hon tyckte dom var dåliga och klappade händerna när dom var duktiga. Det såg faktiskt ganska rolig och gulligt ut när hon gjorde det. Hon är bara för söt! Sen fick hon gröt och ersättning och nu sover hon, hon ska få välling vid kl 23:30 sen blir det och sova för natten. Ha det bra.

Av julimamma - 13 september 2011 19:03

Tänkte skriva ett kort inlägg nu så skriver jag senare med. vill bara skriva at jag är så stolt över vår dotter Tiffany hon har lärt sig så mycket på så kort tid sen vi kom hem från sjukhuset i juni. Även om det är folk som gnäller om att hob inte kan gå men hon har faktiskt sina skäll till varför. Hon har faktiskt varit sängliggande i ca 6månader totalt i början av sitt liv. Då har man inga möjligheter att kunna lära sig saker till och utvecklas så Tiffany är jätte duktig!Är stolt mamma till henne för hon visar så mycket kärlek och gör sina framsteg varje månad!!!
Jag älskar dig Tiffany, du är världens bästa dotter! <3<3<3


/ Skrivet från Ipaden!

Av julimamma - 13 september 2011 08:00

Det är dagens planer just nu:
  Tisdag;

- Träffa Emma, Sofia & Leo.
- Ev. öppna förskolan(Kyrkis).
- Kolla på Idol -om det går?

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards