Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 4 september 2011

Av julimamma - 4 september 2011 23:30

Imorse vaknade Tiffany runt kl 10 och så fick hon gröt och ersättning men gröten ville hon inte ha så hon drack 150ml av sin ersättning. Efter hon hade fått sin ersättning gick vi in till "R" för att väcka honom så vi kunde äta frukost. Men innan så låg vi i sängen en stund och hade en mysstund tillsammans och då var även katterna med oss. Sen så fick Tiffany leka en stund och busa lite med "R" för jag började plocka ordning på sakerna vi hade kommit hem med från Ullared. Sen fixade jag ordning i Tiffanys rum med kläderna som var rena, satte upp hennes nya klocka och lite sånt smått. Sen var Tiffany trött och hon sov middag i 3timmar idag, förmodligen för att hon var ganska trött efter resan dit och hem igår. Under kvällen så fick Tiffany bada i badkaret och under tiden gjorde jag rent i brunnen under badkaret, det var verkligen på tiden och det luktade inte alls gott höll nästan på och spy några gånger. Men Tiffany tyckte de va kul för jag stack upp och ner med huvudet vid badkarskanten så hon trodde jag lekte tittut med henne. Sen fick hon äta sin kvällsgröt vilket hon faktiskt gjorde ikväll och hon tyckte det var gott, så var hon trött och då var kl 19:30 så jag tänkte lägga henne för natten men hon vaknade igen vid kl 20:30 och då var hon vaken 1timme och så fick hon mer ersättning och gröt så nu har hon sovit sen kl 21:30 ungefär. Vet inte om hon ska ha mer ersättning nu vid kl 00, eller om jag ska låta henne sova för natten. Annars idag har jag tvättat upp alla hennes kläder nu som vi köpte i Ullared.
 
Allt som jag har gjort idag;
- Slagit in några julklappar.
- Plockat ordning på de vi handla i Ullared.
- Bada Tiffany.

- Gjort rent brunnen under badkaret.
- Mata Tiffany, lagt henne för natten.

- Kört igång 2st maskiner med tvätt.

- Hängt upp all tvätt.

- Diska.

- Busa med Tiffany.
- Haft besök av mamma en stund.
- Kollat på Idol 2011.
Ska strax in och duscha sen blir det och ge Tiffany lite ersättning iallafall sen sova för natten, är ganska trött och seg men det har jag varit hela dagen. Ha det bra.

Av julimamma - 4 september 2011 15:27



Nu kommer det in bilder från nästan allt som vi har köpt i Ullared. En del av kläderna som vi köpte till Tiffany ska hon få i julklapp tänkte vi. Men vill tvätta alla kläderna innan hon ska använda dom och innan jag slår in alla kläderna. Så köpte jag faktiskt saker till mig själv lite kläder och annat smått och gott, inte så ofta jag köper till mig själv så jag passade på och köpa en del saker till mig själv när vi var på Ullared. Skriver mer ikväll om dagen, ha det bra så länge.

 

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards