Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 9 september 2011

Av julimamma - 9 september 2011 22:44

Ikväll har jag mest tagit det lugnt och kollat på en film när Tifffany sov middag mellan 17-18:30, sen kom "R" hem och då fick han busa med henne en stund sen fick hon ersättning och lite gröt sen var det dags och sova. Men hon ska få välling vid kl 00, sen ska hon sova för natten och jag med. Vi ska upp skapligt imorgon för vi ska kolla på fotbollsmatch, men sen beror det lite på hur det är med Tiffany men nu har hennes tand kommit genom tandköttet iallafall så får vi se. Hon har inte vilja äta någon vanlig mat idag så hon har bara druckit sin ersättning men mer på flaskan istället, men jag förstår henne mycket väl. Är jätte trött just nu och börjar får ont i halsen eller om det är bara något just nu, vill verkligen inte bli sjuk. Tidigare idag när vi var ut till lekparken så började de hagla och spöregna så det var bara och springa in och byta kläder. Kommer inte på så mycket mer och skriva nu, ha det bra ikväll.

Av julimamma - 9 september 2011 11:32

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13595617.ab
  Blir så förbannad när jag läser det. Det är nog inte bara jag som blir det, behöver nog inte skriva så mycket mer än att jag blir så förbannad.

Av julimamma - 9 september 2011 10:01

Idag så vaknade jag runt kl 8:15 men låg kvar i sängen och vänta på att Tiffany skulle vakna. Hon vaknade vid kl 8:40 och då gick jag upp och tog upp henne och så skulle vi äta frukost och då upptäcker jag att hon har fått sin 3:e tand på väg nu, nu ska den bara komma fram helt och så kommer väl den 4:e tanden med snart. Så hon fick lite alvedon på tandköttet och  hon ville inte ha sin gröt imorse men jag kan förstå henne. Så hon drack upp sin ersättning, ska vänta en stund så kanske hon äter sin gröt om en stund. Har nyss dammsugit av lite idag med för det hade blivit lite i köket igen och hallen. Nu ska jag busa med Tiffany så jag skriver mer senare. Ha det bra!

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards