Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 11 september 2011

Av julimamma - 11 september 2011 22:38

Imorse vaknade Tiffany kl 9, eftersom Petra och Markus sov hos oss i natt så fick Tiffany ligga i våran säng imorse och dricka sin ersättning. Sen gick "R" och Tiffany ut i köket för hon skulle få gröt, under stunden låg jag kvar i sängen en stund. Annars under förmiddagen tog vi det lugnt och busade en stund med Tiffany, sen vid kl 13 gick jag, "R", Tiffany och Petra till Bivur och fikade lite sen hem igen. Efter de körde vi hem Petra sen hem och tog det lugnt och Tiffany sov middag. Under kvällen har jag kollat på Idol och Tiffany satt med i sofftan och busade en stund. Hon ska snart ha mer ersättning sen ska hon sova för natten, just nu kollar jag på Vera som går på tv sen ska jag sova. Kommer inte på så mycket mer och skriva nu ikväll, ha det bra.
( Bilderna är från ikväll när vi hade mysstund i soffan, en liten bild på Tiffanys toffs. )

Av julimamma - 11 september 2011 22:25

Kärleken med dig är det bästa som finns, vill aldrig förlora dig.
Med dig känner mig hel och du är den speciella personen jag har sökt,
efter i flera år och så blev det vi. Sen gick någonting fel och jag förlorade dig, även om jag försökte gå vidare så gick det inte så bra. Men så kom den dagen jag såg dig och kunde vara i din famn i evigheter men då var jag rädd och förlora dig igen ville verkligen inte förlora dig igen för du är det bästa och det underbaraste dom finns.
Även om det är tjafs och bråk ibland så övervinner alltid kärleken mellan oss, jag älskar verkligen dig Robin Sederowsky. Vi har även vår underbara och speciella dotter tillsammans livet ut. Utan er hade jag inte min underbara familj idag, jag älskar er vad ni än gör lämna mig aldrig ensam på jorden. Det är för er jag lever för, älskar er och kärleken till er går inte ens och beskriva med ord för ni betyder så mycket för mig.
 
Av; Bekka.

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards