Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Direktlänk till inlägg 28 september 2011

Onsdag den 28september 2011.

Av julimamma - 28 september 2011 23:08

Idag så fick jag sms av Emma om vi ville hänga med till Västerås så vi åkte med henne och Leo. Vi gick runt till olika affärer idag bland annat inne på City gross, Nisses, Ica maxi, Max, Barnenshus och Ikea. Sen åkte vi hem igen och då var vi i Västerås hela dagen och det var jätte trevligt och Tiffany har varit jätte duktig och ätit massa mat och sovit i sin vagn med. Hon fick även 2dl gröt innan hon somnade nu ikväll med, förstår inte att hon får plats med allting i sin lilla mage. Jag bädda rent hennes säng ikväll med och då fick hon sitta i sitt tält med bollar och hon har kommit på att hon kan slänga ut dom så alla bollarna hade hon slängt ut på golvet. Hon är bara för rolig när hon väl börjar komma igång med sina bus nu. Köpte lite saker till Tiffany idag bland annat lite mer burkar som jag kan laga mat och ha mat i och frysa in i, dom var lagom till det och så fick jag med 3st skedar till med och så köpte jag även 2st nya nappar idag för dom andra hon har börjar "göra" sitt nu. Även om hon ska sluta med napp så måste hon iallafall få ha 2st som hon kan ha fall de behövs ibland. Ska strax kolla på 112 på liv och död sen blir de Sjukhuset med sen ska jag ge Tiffany välling och sen sova. Ha det bra.
  Skålarna, skedarna & napparna.                          Nytt regnskydd, passar till båda vagnarna!

 
 
Ingen bild

mamma

29 september 2011 23:00

Vilka bra burkar du har köpt.Och vilka fina kläder Tiffa fått oxå.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av julimamma - 1 juli 2013 11:26

Det blev inge junibebis för våran del, den har de bra i magen men vi har fått åkt in flera gånger redan till förlossningen och under helgen blev jag inlagd med men ingen bebis än. Vi får tydligen 2st julibarn istället den kanske inte ville komma i sl...

Av julimamma - 30 juni 2013 07:08

Vilken låång natt de har varit men har iaf fått sovit ca 4timmar i natt bättre än inget iallafall och så har jag haft en del värk i magen med. Har nyss ätit lite men samtidigt mår jag illa. Skriver mer sen....

Av julimamma - 30 juni 2013 00:29

Det är lördag och under natten sov jag inte mycket. Under dagen har jag haft en del värkar och varit helt slut eftersom jag inte sov så mycket under natten. Vi var och handla och när vi skulle hem så var Tiffany trött och lite gnällig. Så visade hon ...

Av julimamma - 28 juni 2013 23:45

Under dagen har jag, mamma och Tiffany varit ute på promenad sen tog vi de lugnt en stund och fikade lite och Tiffany "målade" med vanligt vatten på en träsoffa. Hon ville hjälpa sin morfar och måla altanräket men hon fick hålla sig till vanligt vatt...

Av julimamma - 28 juni 2013 13:06

Fick sovmorgon idag verkligen till kl 11:30 för då vaknade Tiffany så gick vi upp och åt frukost och sen kom mamma in och hjälpte mig med och sätta igång en maskin med tvätt sen satte jag igång diskmaskin med. Under natten har jag haft kraftigare vär...

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards