Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 1 oktober 2011

Av julimamma - 1 oktober 2011 23:12

Redan ny månad, för 1år sen så upptäckte att vi hade kackelackor i våran gamla lägenhet det är jätte skönt att slippa dom.

Jag skrev aldrig någon blogg igår bara om Tiffanys vikt men ingenting mer. Men kom inte på riktigt något speciellt och skriva om. Men det gick jätte bra igår på BVC och vi ska dit igen om 2veckor och då är de dags för 3:e sprutan, 1års sprutan som hon ska få nu. Det är skönt att inte behöva gå på BVC varje vecka längre så nästa vecka kommer vara ganska lugn men sen om 2veckor då är de sjukhuset besök och BVC. Den 11oktober ska vi till diatisten +onokologen & sjukgymnasten. Den 12oktober ska vi till Västerås och då ska Tiffany göra en ny ultraljudsundersökning, det är ett tag sen hon gjorde en. Sen den 13oktober ska vi till BVC för vikt och spruta. Så vi får se hur det går då, för det är väl snart dags och åka till sjukhuset i Göteborg med på en ny undersökning tror det blir nov/dec någon gång för vi skulle ner igen efter 6månader när vi fick åka hem i somras.

Idag åkte vi till mina föräldrar igen och ikväll ska vi sova över hos dom och under kvällen som mamma bada Tiffany så gjorde jag lite fruktpurer och mer mat till Tiffany så totalt blev det 7st burkar. (4st med mat och 3st med fruktpurer.) Tiffany har inte sovit någon middag igår eller idag men hon har busat massor och lekt som bara den. Visst har jag försökt lägga henne men det har varit hopplöst för Tiffany har bara busa och lekt massor iallafall. Ska strax väcka henne och ge henne lite välling och sen ska jag kolla på tv och sova för natten sen. Kommer inte på så mycket mer och skriva om ikväll. Ha det bra!


Av julimamma - 1 oktober 2011 22:00

Dag 01 – Presentera mig själv
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag 
Dag 05 – Vad är kärlek? 
Dag 06 – Min dag 
Dag 07 – Min bästa vän 
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag? 
Dag 15 – Mina drömmar 
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne 
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta 
Dag 25 – En första 
Dag 26 – Mina rädslor 
Dag 27 – Min favoritplats 
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29
Mina ambitioner
Dag 30
Ett sista ögonblick

Dag 01 – Presentera mig själv
Jag är en mamma på 23år, blev gravid vid 21år. Tog studenten 2009 och gick barn och fritid, älskar nämligen att få vara med barn. Bor i Köping sen snart 3år tillbaka med min sambo och vår dotter, vi har även 2st katter. Tycker om att pyssla med saker, shoppa till en vis gräns, umgås med vänner & familj m.m Kommer inte på så mycket mer och skriva om mig själv.

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards