Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 5 oktober 2011

Av julimamma - 5 oktober 2011 23:48

Dag 05 – Vad är kärlek? 
Dag 06 – Min dag 
Dag 07 – Min bästa vän 
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag? 
Dag 15 – Mina drömmar 
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne 
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta 
Dag 25 – En första 
Dag 26 – Mina rädslor 
Dag 27 – Min favoritplats 
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29
Mina ambitioner
Dag 30
Ett sista ögonblick

Dag 05 – Vad är kärlek?
Egentligen vet jag inte riktigt vad kärlek är. Men jag vet att det är två olika typ av kärlek som jag har mot min sambo "R" och till Tiffany. Så mycket vet jag iallafall att det finns 2st olika kärlek och dom betyder lika mycket för mig men på olika sätt. Kommer inte på så mycker mer och skriva om det.

Av julimamma - 5 oktober 2011 21:23

Under dagen så tog jag en vila en stund sen kom mamma över en stund och Tiffany har inte vilja äta så mycket mat idag heller. När mamma skulle åka hem igen så gick vi med ut och då gick jag och Tiffany till lekparken(kråkis) en stund igen. Sen gick vi hem och hon fick äta lite igen sen har Tiffany fått gå runt i gåstolen en stund. Fick sova för natten vid kl 20:15 och somnade utan nappen. Ska lägga in bilderna lite senare eller så blir det imorgon under dagen. Ska duscha sen ska jag ge Tiffany välling vid kl 22-22:30 sen blir det och sova för natten. Kommer inte på så mycket mer, ha det bra!

Av julimamma - 5 oktober 2011 16:11

Idag är de onsdag och vi gick ut vid kl 12 till lekparken(kråkis) och var där ca 40minuter. Tiffany fick sitta i sandlådan, gunga och åka rutchkana(stavning?) och när hon åkte kanan så gjorde hon själv så hon åkte framåt och ner för så jag fick ta emot henne ner till och det tyckte hon var jätte roligt. Sen gick vi vidare på en promenad och då sov Tiffany i vagnen 1timme och sen gick vi hem och då fick hon mat sen satt vi och gjorde höstteckningar tillsammans. Sen tränade vi en stund tillsammans och hon fick stå emot soffan helt själv och hon stod där i ca 15minuter själv. Sen träna vi på och "stå på alla fyra" för att lära sig bättre och krypa. Hon stod på alla fyra i 5minuter sen vart det för mycket och då vart hon ledsen. Då tog vi en paus en stund sen började vi om igen och träna totalt i 30minuter, sen började hon bli trött igen och nu sover hon igen. Hon har somnat utan nappen under dagen med. Så nu har Tiffany inte haft nappen på 2dagar, och det är ett jätte stort steg till och kunna sluta helt med den. Håller tummarna att det fortsätter lika bra i fortsättningen. Ska passa på och vila en stund jag med, lägger in bilder senare ikväll. Ha det bra!

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards